اولیانوف: تهیه پیش‌نویس سند پایانی مذاکرات وین ادامه دارد

نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین اعلام کرد ایران، تروئیکای اروپا، روسیه و چین به تهیه بخش مهمی از پیش نویس سند پایانی مذاکرات وین ادامه دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان - میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین امروز (دوشنبه) با اشاره به برگزاری مذاکراتی در هتل کوبورگ وین در حساب کاربری توییتر خود نوشت: «مذاکره کنندگان ایران، تروئیکای اروپایی، روسیه و چین امروز به تهیه بخش مهمی از پیش نویس سند نهایی مذاکرات وین پرداختند.»

اولیانوف این مذاکرات را کم و بیش موفقیت آمیز توصیف کرد واظهار کرد که بخش قابل توجهی از مسائل مربوط به تهیه یک سند نهایی همچنان باقی مانده است.

این مقام روس روز یکشنبه نیز از نشست دیگری بین ایران، تروئیکای اروپایی، روسیه و چین خبر داد و نوشت: «در این دیدار یکی از موضوعات اصلی در مذاکرات برجامی مورد بحث قرار گرفت. بدون شک پیشرفت داشتیم و فردا هم درباره پیش‌نویس و تدوین آن رایزنی خواهیم کرد.»

مذاکرات غیرمستقیم ایران و آمریکا برای بازگشت به توافق هسته‌ای تقریباً دو ماه پیش مجدداً از سر گرفته شد. طرفین مذاکره کننده قبلاً اعلام کرده بودند که امیدوارند طی چند هفته آینده به توافق دست یابند. هم‌اکنون دور هشتم مذاکرات احیای برجام در وین در جریان است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار