معرفی ظرفیت‌های گردشگری یزد در نمایشگاه بین‌المللی اسپانیا

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد از حضور استان یزد در نمایشگاه بین‌المللی فیتور اسپانیا خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد - هما خورشیدی گفت: دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری ایدآل سفر پارسیان و شید گشت به عنوان نمایندگان استان یزد، در مهم‌ترین و معتبرترین نمایشگاه بین‌المللی توریسم و گردشگری دنیا حضور یافتند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد گفت: چهل و دومین دوره نمایشگاه بین‌المللی گردشگری فیتور از ۲۹ دی‌ماه تا ۳ بهمن‌ماه ۱۴۰۰ در مرکز نمایشگاه‌های شهر مادرید برپا شد.

به گفته او  دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان یزد به منظور معرفی جاذبه‌های تاریخی، گردشگری، هنر‌های سنتی و صنایع دستی یزد، ابرکوه و دیگر شهرستان‌های استان در این نمایشگاه حضور داشتند.

خورشیدی با اشاره به استقبال خوب بازدیدکنندگان نمایشگاه از غرفه استان، گفت: نمایندگان استان یزد به همراه دیگر شرکت‌کنندگان ایرانی در این نمایشگاه در غرفه‌ای به مساحت ۱۲۰ مترمربع، با اجرای برنامه‌های متنوع ظرفیت‌های گردشگری و فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان را معرفی و گردشگران را برای سفر به ایران و شهر تاریخی یزد ترغیب کردند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.