برای ارتقای سطح کیفی شهر کرمانشاه برنامه داریم

شهردار کرمانشاه از برنامه‌های مجموعه مدیریت شهری برای ارتقا سطح کیفی شهروندان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- شهردار کرمانشاه گفت: قسمت اصلی و مأموریت‌های مهم شهری برعهده معاونت خدمات شهری و سازمان‌های زیرمجموعه این معاونت است؛ زیبایی شهر، رفع پسماند، سرانه فضای سبز، وضعیت نمای شهر و.. رضایت مردم را در پی دارد و باعث بالا رفتن ارزش افزوده شهر کرمانشاه خواهد شد.

 نادر نوروزی گفت: کیفیت زندگی در شهر کرمانشاه باید ارتقاء یابد. تلاش ما این است که رنکینگ و درجه کیفیت شهر کرمانشاه افزایش یابد. برای ارتقای سطح کیفی شهر کرمانشاه برنامه داریم، اما تدوین برنامه و هدف یک موضوع است و اجرای آن موضوع دیگر که هردوی آن باید با دقت اجرا شود.

به گفته نوروزی، باید چند ایستگاه جدید آتش نشانی در شهر کرمانشاه احداث شود. اقلام مورد نیاز سازمان آتش‌نشانی در بودجه جدید لحاظ شود تا برای آن برنامه ریزی کرد. بررسی طرح‌های ایمنی اماکن پر تردد و برگزاری مانور نیرو‌های آتش نشانی برای افزایش سطح ایمنی و آمادگی یک ماموریت مهم برای رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه است. ایمنی ساختمان‌ها در زمان صدور پروانه ساختمانی باید جدی گرفته شود.

موضوع رُفت و روب شهر در وضعیت کنونی مطلوب نیست. البته منکر زحمات نیستیم، اما نتیجه موجود قابل رضایت مردم نیست. مخازن پسماند باید در مکانی مشخص و اطراف آن نباید زباله باشد. باید سطح کیفی شهر را بالا برد و سپس قبض خدمات پسماند ارائه کرد. سرانه استاندارد فضای سبز ١٧ متر است، اما این سرانه در کرمانشاه ٩ متر است. نبود بوستان در بافت فرسوده را یکی از آسیب‌های شهر کرمانشاه است و باید برای آن برنامه ریزی کرد.

انتهای پیام/ ط. پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.