افتتاح آموزشگاه رانندگی پایه یکم در سیرجان

فرمانده انتظامی استان کرمان از افتتاح آموزشگاه رانندگی پایه یکم در سیرجان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان - سردار عبدالرضا ناظری با بیان اینکه پیش از راه اندازی این مرکز، شهروندان متقاضی برای دریافت گواهینامه به کرمان سفر می‌کردند، گفت: با افتتاح این آموزشگاه دیگر نیازی نیست تا شهروندان سیرجانی به مرکز استان مراجعه کنند و از سفر هزاران نفر از شهروندان و نیز تحمیل هزینه، حوادث احتمالی، مصرف سوخت و کاهش اتلاف زمان پیشگیری شد.

او با بیان اینکه بیش از ۸ هزار کامیون دار در شهرستان سیرجان در حوزه حمل بار اشتغال دارند، گفت: شهرستان سیرجان سهم عمده‌ای از حمل بار کشور و استان را به خود اختصاص داده است به نحوی که بیش از ۶۰ درصد ظرفیت بار استان متعلق به شهرستان سیرجان است و ۴۰ درصد مابقی متعلق به سایر شهرستان‌های استان می‌باشد.

سردار عبدالرضا ناظری گفت: تاکنون بیش از سی میلیارد ریال برای راه اندازی این مرکز هزینه شده است و این مرکز در زمینی به مساحت ۱۵ هزار متر و زیربنای ۲۴۰ مترمربع راه اندازی شده است.

او از افتتاح آزمایشگاه عدم اعتیاد فرماندهی انتظامی شهرستان سیرجان خبر داد و گفت:راه اندازی آزمایشگاه تشخیص عدم اعتیاد در سیرجان یکی از دغدغه‌های اصلی مردم بود که پس از چندین سال پیگیری محقق شد.

سردار ناظری می‌گوید:هدف ما از راه اندازی این مرکز خدمات دهی به شهروندان به ویژه رانندگان است تا لازم نباشد برای انجام تست‌ها به مرکز استان مراجعه کنند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
وحید حسن بیگی
۲۲:۳۲ ۰۹ آبان ۱۴۰۲
سیرجان اصلا نظمی در آموزشگاه پارسیان نیست هر وقت ما رفتیم ثبت نام کنیم ثبت نام نکردن گفتن برو ۶ماه دیگه بیا دیگه مجبور شدیم رفتیم مرکز استان ثبت نام کردیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۳ ۱۷ فروردين ۱۴۰۲
برای ثبت نام پایه یک وعده دوساله می دهد اگر اینقدر متقاضی زیاد هست چرا تعدادآموزشگاهها بیشتر نمی شود
آخرین اخبار