استاندار اردبیل:

شهرداری برف‌روبی داخل شهر را با جلب همکاری مردم انجام دهد

استاندار اردبیل بر تلاش شهرداری برای برف‌روبی داخل شهر با اطلاع رسانی به مردم و جلب همکاری آنان با توجه به تعطیلی روز پنجشنبه شهر اردبیل در جابجایی خودرو‌ها تاکید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل - سید حامد عاملی گفت: روز پنج شنبه با هدف کاهش تردد در خیابان‌ها و کاستن از مشکلات و روان سازی عبور و مرور تعطیل اعلام شده و ضروری است مردم در این خصوص همکاری‌های لازم را با شهرداری داشته باشند.

استاندار اردبیل در جلسه مدیریت بحران استان گفت: لازم است قبل از برف‌روبی مناطق مختلف اطلاع رسانی‌های لازم از رسانه‌های مختلف به مردم در خصوص جابجایی خودرو‌ها برای برف‌روبی خیابان‌ها و کوچه‌ها انجام شود.

او می‌گوید: مردم همواره در طول سالیان گذشته در برف‌روبی همکاری‌های لازم را داشته اند و همکاری مردم در وضعیت کنونی نیز به تسهیل و تسریع در امر برف‌روبی کمک خواهد کرد.

استاندار اردبیل همکاری دستگاه‌های مختلف خدمات رسان با در اختیار گذاشتن ماشین آلات در اختیار شهرداری را در این خصوص ضروری دانست و برف‌روبی از معابر را در کاهش انباشت برف بعد از بارش‌های آتی موثر دانست.

شهردار اردبیل نیز در ابن جلسه ضمن ارایه گزارشی از عملیات برف‌روبی و پاکسازی کوچه‌ها و خیابان‌ها، حجم بارش برف را بالا دانست و خواستار کمک‌های دستگاه‌های اجرایی و بسیج مردمی در برف‌روبی شد.

محمود صفری گفت: کم بودن تجهیزات و ماشین آلات برف‌روبی در شهرداری، تعداد ماشین آلات فعال در شهر را ۱۸۰ دستگاه عنوان کرد.

او گفت: لازم است مردم همکاری‌های لازم را در امر جابجایی خودرو‌ها و کاهش تردد‌ها با توجه به تعطیلی پنج شنبه اعمال کرده تا عملیات برف‌روبی تسریع شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۸ ۰۱ بهمن ۱۴۰۰
مردم مالیات و عوارض میدهند که خودشان کوچه و خیابانها را پارو کنند؟؟؟ واقعا حیف از خونهای شهدا واقعا!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۸ ۳۰ دی ۱۴۰۰
کدام برف روبی؟ حتی اگر ده متز برف ببارد شهرداری کار جز پاشیدن نمک و خاک و ایجاد لجنزار بلد نیست. شهر بی صاحب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۳ ۳۰ دی ۱۴۰۰
اینقدر بی لیاقتی و ناتوانی شهردارها و مسولان بی نظیر و بی سابقه هست!!!!!