جانشین فرمانده کل انتظامی کشور:

پلیس با هنجارشکنان تعارف ندارد/ با متخلفان برخورد جدی می‌شود

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور گفت: پلیس با هنجارشکنان با اقتدار برخورد می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان، سردار قاسم رضایی گفت: هم‌افزایی درون سازمان امکان‌پذیر و بادوام است، مهمترین عامل ارتقای مجموعه انتظامی اعتماد مقام معظم رهبریاست که این مهم در سایه تائیدات معظم له به این مجموعه محقق شده که این مهم وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند.

او گفت: مسئولیت پلیس به‌واسطه این ارتقاء جایگاه سنگین‌تر شده و مجموعه پلیس باید با تلاشی دوچندان خدمات شایسته‌ای را با اهتمام به اقتدار به آحاد جامعه ارائه کند.

رضایی می گوید: اقتدار توأم با مهربانی دستاورد مهم فرماندهی کل انتظامی کشور است و باید در راستای حفظ این جایگاه تلاشی مضاعف در راستای حفظ اعتماد مردم صورت پذیرد.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور گفت: با توجه به اینکه استان مرکزی در هم‌جواری ۸ استان کشور به عنوان کریدور شمال به جنوب و شرق به غرب کشور به شمار می‌رود از اهمیت ویژه‌ای در تأمین امنیت برخوردار است.

رضایی با تأکید بر پالایش دقیق راه‌های استان و رفع معایب و نواقص آن‌ها در حوزه راه و راهور، گفت: به لحاظ امنیتی با توجه به حجم گسترده تردد‌ها در محور‌های مواصلاتی استان مرکزی باید اقداماتی دقیق و پیشگیرانه به صورت مستمر در این خصوص انجام شود.

او گفت: پلیس به اندازه وظیفه و توان عملیاتی فرد باید در حوزه امنیتی ورود پیدا کرده و با هرگونه ناهنجاری و ناملایمات اجتماعی به شایستگی همراه با اقتدار و مسئولیت‌پذیری برخورد کند.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور می گوید: رعایت دقیق این اصول در چارچوب حوزه مأموریتی سازمان در توان رزمی تأثیر بسزایی دارد.

رضایی استمرار قرارگاه‌های تشکل شده در مجموعه فرماندهی انتظامی استان‌ها را مهم دانست و گفت: این قرارگاه‌ها به عنوان بازو‌های عملیاتی پلیس باید به نحوی مطلوب و شایسته در ارتقاء عملکرد‌ها اقدام کنند.

او می گوید: آموزش باید در حوزه مدیریتی و رده خدمتی به شکلی کاملاً تخصصی و در راستای ارتقاء سطح کیفی و عملیاتی صورت پذیرد.

منبع تسنیم

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.