۳۰ دی ماه آخرین مهلت برخورداری از بخشودگی جرائم رانندگی

رئیس پلیس راهور کهگیلویه و بويراحمد گفت: رانندگان تا ۳۰ دی ماه فرصت دارند با پرداخت جرائم خود از بخشودگی جرائم رانندگی برخودار شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان یاسوج - سرهنگ خوشوقت گفت: طبق اطلاعیه سراسری پلیس راهور کشور رانندگان می‌توانند تا ۳۰ دی ماه با پرداخت جرائم خود از بخشودگی جرائم رانندگی برخودار شوند.

او گفت: در این طرح بنا به مجوز مجلس شورای اسلامی جریمه‌ها در سال ۱۴۰۰ براساس پایه محسوب و دو برابر شدن جرائم بخشیده می‌شود.

خوشوقت گفت: رانندگان تا پایان دی ماه فرصت دارند از این بخشودگی استفاده کنند و از اول بهمن ماه جریمه‌ها با لحاظ دو برابر اعمال خواهد شد.

رئیس پلیس راهور کهگیلویه و بویراحمد از تقسیط بدهی جرائم رانندگان هم خبر داد و گفت: رانندگانی که نمی‌توانند مبلغ جرائم خود را یک جا پرداخت کنند می توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان با تقسیط بدهی خود از این امکان نیز استفاده کنند.

او با اشاره به شروع طرح ارتقای امنیت اجتماعی درکهگیلویه وبویراحمد گفت: از ابتدای اجرای این طرح تا کنون ۶۴ خودرو به دلیل اخلال در نظم عمومی از جمله شیشه دودی، مزاحمت برای مردم و ایجاد سر و صدای غیر متعارف توقیف شدند.

انتهای پيام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.