بنیاد کرامت رضوی حامی کشاورزان روستا‌های سیستان و بلوچستان / امضای تفاهم‌نامه با جهاد کشاورزی برای حفر ۵۰ حلقه چاه آب

بنیاد کرامت رضوی و سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان با هدف تأمین آب کشاورزی و بهبود معیشت مردم روستا‌های این استان محروم، تفاهم‌نامه همکاری امضاء کردند.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان -  براساس این تفاهم‌نامه که توسط محمدحسین استاد آقا، مدیر عامل بنیاد کرامت رضوی و محمدعلی نیکبخت، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان به امضاء رسید، ۵۰ حلقه چاهک در روستا‌های استان سیستان و بلوچستان حفر خواهد شد که خروجی آن تأمین آب کشاورزی برای ۵۰ هکتار زمین‌های مستعد و بهبود معیشت افراد تحت پوشش نهاد‌های حمایتی روستا‌های منطقه سیستان خواهد بود.

طبق این تفاهم‌نامه، بنیاد کرامت رضوی مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال به ازای هر حلقه چاهک و در مجموع ۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای حفر ۵۰ چاهک تأمین خواهد کرد و این کار پس از جانمایی و تعیین موقعیت جغرافیایی چاه‌ها توسط سازمان جهاد کشاورزی و طی شدن روند اداری و جذب پیمانکار از سوی این سازمان، انجام خواهد شد.

اجرا و نظارت بر پیشرفت پروژه بر اساس ضوابط فنی مهندسی و رعایت برنامه زمان‌بندی توافق شده نیز از دیگر تعهدات سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان در این تفاهم‌نامه است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار