افزایش کمک مازندرانی‌ها برای بازسازی عتبات عالیات

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات مازندران از افزایش کمک مازندرانی‌ها برای بازسازی عتبات عالیات در امسال خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان ساری-حسن اصغری در حاشیه نشست مسئولان ستاد بازسازی عتبات عالیات منطقه سه (غرب) استان در سلمانشهر، گفت: حدود ۷ میلیارد تومان نذورات از ابتدای امسال تا پایات آذر در استان جمع‌آوری شد که این رقم نسبت به سال گذشته ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان افزایش داشت.

به منظور تسریع در روند برنامه‌های پیش روی این ستاد، شهرستان‌ها به صورت منطقه‌ای فعالیت خواهند کرد.

به گفته اصغری تعهد بازسازی عتبات مقدسه، برای هر مازندرانی ۵ هزار تومان به صورت سرانه سالانه است.

بازسازی عتبات عالیات، خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی و کمک به دولتمردان در حوادث و بحران‌ها از جمله کرونا از ماموریت‌های ستاد بازسازی عتبات عالیات استان است.

به گفته اصغری با اعزام ۱۴۰۰ نیروی انسانی متخصص، خدماتی، معمار، عمران و تأسیساتی از مازندران به عتبات عالیات و بر اساس تفاهم نامه سازمان نظام مهندسی و ستاد بازسازی عتبات عالیات استان، مازندران معین تامین نیروی مهندسی نجف اشرف و حرم مطهر امیرالمومنین (ع) است.

مازندران هم اکنون بازسازی حرم مطهر حضرت علی (ع) در نجف اشرف، حرم مطهر امام حسین (ع) در کربلا، حرم مطهر ابوالفضل العباس (ع)، صحن مطهر حضرت زینب کبری (س)، حرم مطهر امامین جوادین (ع)، امامین عسکریین () ع و حضرت زینب در سوریه را به عهده دارد.

در این نشست، مسؤلان ستاد بازسازی عتبات عالیات منطقه ۳ در غرب استان، شهرستان‌های (نور، نوشهر، چالوس، عباس آباد، کلاردشت، تنکابن و رامسر) در آستان مقدس آقا سید حسین (ع) تازه آباد سلمانشهر، با ارائه گزارش عملکرد به تبیین چگونگی اجرای برنامه‌های این ستاد پرداختند.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار