زوج های جوان کهگیلویه وبویراحمدی جهیزیه دریافت کردند

۴۵۰ سری جهیزیه هدیه رهبر معظم انقلاب بین زوج‌های جوان در کهگیلویه و بویراحمد توزیع شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یاسوج - با حضور نماینده ولی فقیه، استاندار و دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه کشور ۴۵۰ سری جهیزیه هدیه رهبر معظم انقلاب بین زوج‌های جوان در کهگیلویه و بویراحمد توزیع شد.
 
آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه وبویراحمد در  مراسم اهدای جهیزیه گفت: در این استان تامین مسکن برای مردم بسیار حیاتی و از دغدغه‌های مهم آنان است.
 
او گفت: با تورمی که وجود دارد تامین مسکن برای اقشار آسیب پذیر جامعه به دردی بزرگ تبدیل شده است  و برای همین همه دستگاه‌ها باید کمک کنند تا این مشکل بزرگ رفع شود.
 
امام جمعه یاسوج یکی از دغدغ‌های جوانان برای تشکیل زندگی مشترک را تامین جهیزیه دانست و گفت: باید دستگاه‌های ذیربط در این خصوص تلاش کنند با تامین جهیزیه برخی از مشکلات فرا روی ازدواج جوانان رفع شود تا شاهد کاهش آمار ازدواج و افزایش سن از ازدواج در استان نباشیم.
 
حسینی در ادامه با انتقاد از حذف ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی گفت: زیر ساخت‌ها هنوز در کشور مهیا نشده و برداشتن این ارز فقط به مردم فشار می‌آورد و قشر ضعیف را با بحران مواجه می‌کند و باید دولت و مجلس فکری اساسی بکنند.
 
سردار حزنی دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه کشور در این همایش گفت: بیش از ۱۳ هزار ۸۰۰ طرح عمرانی اقتصادی در کهگیلویه و بویراحمد با هزینه ۲۶۲ میلیارد پانصد میلیون تومان به کمک سپاه اجرا و به بهربرداری رسید.
 
او با بیان اینکه سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در خصوص اجرای طرح‌های عمرانی واقتصادی به عنوان یکی از قویترین نهاد‌ها کمک بزرگی به این استان کرده است گفت: ما باید محرومیت زدایی را سرلوحه کارمان قرار بدهیم و همه نهاد‌ها ودستگاه‌ها باید خط قرمزشان مردم باشند و نگذارند آنان مشکلات معیشتی داشته باشند.
 
احمد زاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم در این همایش گفت: ارائه خدمت جهادی به محرومان جامعه مایه افتخار است.
 
او با بیان اینکه میانگین سن جمعیت کشور به سمت پیری است گفت: باید با تهیه مسکن و تامین جهیزیه زمینه ازدواج جوانان را فراهم و آنان را به فرزندآوری تشویق و ترغیب کرد.
 
سردار خرمدل فرمانده سپاه فتح استان هم در این همایش گفت: ۷۰۰ گروه جهادی در کهگیلویه و بویراحمد تشکیل شده و که به مردم این استان در زمینه‌های مختلف خدمات رسانی می‌کنند.
 
او با بیان اینکه هزار و ۵۰۰ طرح عمرانی واقتصادی از سال تاکنون ۹۸ به همت سپاه فتح در کهگیلویه و بویراحمد اجرا شده است گفت: بهره برداری از ۶۴۹ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد،افتتاح چهل باب خانه عالم، بهربرداری از ۶۰ کیلومتر جاده عشایری، توزیع هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی و توزیع بیش از یک میلیون ماسک  از دیگر خدمات و اقدامات سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این استان بوده است.
 
انتهای پيام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.