منشاء صدای انفجار شب گذشته چه بوده است؟/ نه زلزله و تخریب تاسیسات در استان همدان

معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان گفت: تا این لحظه احتمال می‌دهیم منشاء صدای انفجار شب گذشته مربوط به برخی اقدامات آموزشی است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان- مهدی باب‌الحوائجی گفت: در پی شنیده شدن صدای مهیب انفجار در یکی از شهرستان‌های استان همدان(اسدآباد)  شب گذشته، همه دستگاه‌ها و نهاد‌های امنیتی، انتظامی و اطلاعاتی به دستور استاندار بسیج شدند تا منشاء این صدای انفجار را بیابند.

او گفت: پیگیری‌ها نشان داد در استان همدان انفجاری رخ نداده و صدای شنیده شده مربوط به استان‌های همجوار بوده است، در این راستا استاندار همدان با استانداران استان‌های همجوار تماس گرفته تا اگر انفجاری در این استان‌ها رخ داده و نیاز به کمک همدان است نیرو‌های استان وارد عمل شوند که خوشبختانه این استانداران نیز اعلام کردند استان‌های آن‌ها در امنیت کامل به سر می‌برد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان گفت: احتمال ما تاکنون این است که این صدا مربوط به برخی از اقدامات آموزشی در کرمانشاه بوده است و وزارت کشور در حال پیگیری و رصدعلت این منشا صدا  است.

او احتمال زمین لرزه و انفجار تاسیسات مهم در استان را کاملا رد کرد و افزود: هم اکنون به هیچ یک از مراکز اساسی انرژی و زیرساختی آب، برق، گاز و تلفن استان همدان هیچ گونه خسارتی وارد نشده است.

باب الحوائجی می گوید: ستاد بحران و پدافند غیر عامل در استان همدان همه خطرات احتمالی تخریبی و حملات نظامی را تاکنون بررسی کرده اند و هیچ موردی مبنی بر تخریب و حمله نظامی در اسدآباد وجود ندارد.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار