برخی جاده‌های خراسان رضوی برفی و بارانی است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: در پی بارش برف و باران صبحگاهی، سطح برخی جاده‌های خراسان رضوی لغزنده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد - ابراهیم نصری گفت: بر اساس اعلام راهداران مستقر در جاده‌ها و اعلام سامانه های نظارتی، بارش برف در جاده گناباد - فردوس در محدوده کلات و کریمو و وقوع کولاک برف در جاده درگز - قوچان در محدوده گردنه تیوان سطح این محورها را لغزنده کرده است.

به گفته او بارش تگرگ در جاده کریمو به کاخک (گناباد) و بارش باران در شهرستان های بجستان، تایباد، خواف و فیروزه موجب لغزندگی سطح این جاده ها شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: وزش باد شدید همراه با گرد و خاک در حوزه سرخس به ویژه در مسیر شورلق - گنبدلی موجب کاهش دید افقی رانندگان در این مسیر شده است.

به گزارش اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی فعالیت سامانه بارشی که از روز جمعه در این استان آغاز شده تا روز چهارشنبه، ۲۹ دی ماه ادامه خواهد داشت.

این بارش ها همراه با احتمال آبگرفتگی، جاری شدن رواناب همراه با افزایش وزش باد و کاهش محسوس دمای هوا پیش‌بینی شده است و از روز سه‌شنبه آتی ۲۸ دیماه بارش برف نیمه شمالی و ارتفاعات استان را فراخواهد گرفت.

انتهای پیام//ف.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.