استاندار سمنان:

فرهنگیان مشوق جامعه در انجام واکسیناسیون علیه کرونا باشند

استاندار سمنان گفت: فرهنگیان و استادان دانشگاه مشوق جامعه برای انجام واکسیناسیون عمومی به منظور قطع زنجیره انتقال کرونا باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان - سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان گفت: تغییر وضعیت ۲ شهرستان سمنان و گرمسار از آبی به زرد کرونایی به هیچ وجه قابل قبول نیست و لازم است در اسرع وقت با انجام طرح‌ها و اجرای برنامه‌های مناسب زمینه بازگشت به وضعیت آبی فراهم شود.

برای کنترل شیوع و مدیریت مقابله با کرونا لازم است تا تمامی جلسات، کمیته‌ها و کمیسیون‌ها طبق برنامه و بصورت کاربردی و عملیاتی تشکیل شود.

تیم‌های نظارتی اعم از تیم‌های بازرسی و نظارت اصناف، سازمان صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی در زمینه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بصورت جدی وارد عمل شوند و اقدامات نظارتی را افزایش دهند. 

عملکرد بسیج در زمینه مشارکت و همکاری در انجام طرح مواسات و همچنین واکسیناسیون عمومی و اجرای طرح شهید سلیمانی قابل تقدیر است و باید بیش از پیش از این ظرفیت ارزشمند در اقناع افکار عمومی نیز نهایت بهره مندی شود. 

فرماندار شاهرود نسبت به سرعت بخشی به انجام واکسیناسیون و بویژه واکسیناسیون در روستا‌های پشت بسطام اقدام کند و در این زمینه از تمامی ظرفیت‌های تبلیغی موجود استفاده شود.

 کلاس‌های درس در مراکز آموزشی اعم از آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها پس از امتحانات پایان ترم، باید بصورت حضوری و با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شود.

 با توجه به در پیش بودن سرما و قرار گرفتن در فصل سرد سال به منظور رعایت ضوابط و دستورالعمل‌های بهداشتی در مراکز آموزشی، آموزش و پرورش ضمن انجام برآورد هزینه، تلاش کند تا از ظرفیت خیران، برای تهیه امکانات مناسب تهویه در کلاس‌های درس استفاده کند.

رنگ‌بندی جدید سامانه ماسک وزارت بهداشت در روز شنبه ۲۵ دی ماه برای استان سمنان ۲ تغییر داشت.

طبق جدیدترین رنگ بندی سامانه ماسک، سمنان و گرمسار از وضعیت آبی خارج و به زرد کرونایی تبدیل شدند.

در حال حاضر، شهرستان سمنان و گرمسار در وضعیت زرد و شهرستان‌های دامغان، شاهرود، سرخه، مهدیشهر، آرادان و میامی در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند.

انتهای پیام /  ن 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار