هیچگونه کمبود نان و آرد در شهرستان ایرانشهر وجود ندارد

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی سیستان و بلوچستان گفت: هیچ گونه کمبودی در حوزه گندم، آرد و نان در شهرستان ایرانشهر وجود ندارد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی سیستان و بلوچستان غلامعلی گنجعلی مدیرعامل غله سیستان و بلوچستان گفت: آرد کافی در سطح شهرستان وجود دارد و مردم به شایعات توجه نکنند.

او گفت: با توجه به فصل سرما و بارندگی‌های اخیر در مناطق مختلف و عدم امکان پخت نان در روستا‌ها و نقاط عشایری و مصرف نان بیشتر به تناسب فصل سرما بخشی از شلوغی‌ها و ازدحام مقابل نانوایی‌ها در این مقطع سال طبیعی است.

به گفته گنجعلی بر اساس آمار جمعیتی سرانه ده کیلو آرد برای هر نفر در سطح شهرستان در نظر گرفته شده که این مقدار کفاف و جوابگوی مصرف نان شهرستان را می‌دهد.

او از مردم خواست در جهت رفاه عمومی و بهره وری بهتر از منابع و زمان، نان به مقدار مصرف روزانه تهیه و از خرید انبوه و دپو و بیات کردن نان جداً خودداری کنند.

او گفت: با توجه به شرایط جوی و بالا رفتن قیمت آرد در بازار آزاد به ویژه در مناطق مرزی ممکن است برخی افراد فرصت طلب و سودجو برای منافع شخصی و یا ایجاد اختلال در بازار به ویژه در حوزه ارزاق و کالای اساسی اقدام به قاچاق آرد و یا فروش خارج از شبکه آرد یارانه مردم کنند.

 تامین و ذخیره مناسب آرد را یک اولویت برای رفع نیاز‌های ضروری در مواقع لزوم و بحرانی است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار