بهره برداری از ۲۰۰ طرح محرومیت‌زدایی در کهگیلویه وبویراحمد

مدیرعامل بنیاد برکت گفت: ۳ طرح به نمایندگی از ۲۰۰ طرح محرومیت زدایی بنیاد برکت در کهگیلویه و بویر احمد به بهره برداری رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان یاسوج - محمد ترکمانه مدیرعامل بنیاد برکت در مراسم بهره برداری از طرح‌های محرومیت زدایی این بنیاد در دیشموک گفت: تاکنون با سرمایه گزاری ۱۶۵ هزارمیلیارد ریالی برکت ۴۷ هزار طرح عمرانی، خدماتی و زیر بنایی در مناطق محروم و کم برخوردار کشور با مشارکت دستگاه‌های اجرایی ساخته شده است.

او ساخت هزار و ۸۰۰ باب مدرسه،  اجرای۲ هزار طرح بهداشتی درمانی و ۲ هزار طرح آبرسانی را از جمله طرح‌های اجرا شده بنیاد برکت در مناطق محروم و کم برخوردار کشور بیان کرد و گفت: اجرای این طرح‌ها که منجر به توسعه خدمات و پایداری سکونت در روستاها شده بیش از ۵۰ هزار خانوار مهاجر در شهر‌ها در مهاجرت معکوس دوباره به روستاهایشان برگشتند.

ترکمانه در بازدید و افتتاح از طرح های برکت ساز در کهگیلویه و بویر احمد هم گفت: بنیاد برکت با پرداخت بیش از هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال تسهیلات کم بهره بیش از ۱۶۵ هزار طرح اشتغالزایی در کشور اجرا کرده که حاصل آن ایجاد بیش از ۲۰۰ هزار شغل در مشاغل خرد و خانگی بوده است.

او گفت: در کهگیلویه و بویر احمد هم با حمایت‌های بنیاد برکت ۴ هزار طرح اشتغالزایی با ۶ هزار شغل ایجادشده است.

مدیرعامل بنیاد برکت مشارکت در راه اندازی صنایع و واحد‌های تولیدی راکد با هدف رفع موانع و پشتیبانی از تولید از دیگر سیاست‌ها و اقدامات بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام دانست و گفت: ۴۰۰ طرح راکد و نیمه فعال زیر پوشش سیاست حمایتی این بنیاد قرارگرفته اند که تاکنون ۲۴۸ مورد از این طرح‌ها به چرخه تولید برگشته اند.

ترکمانه گفت: گاوداری هزار راسی طولیان دهدشت یکی از طرح‌های راکدی بود که با سرمایه گذاری ۳ هزار میلیارد ریالی بنیاد برکت دوباره به چرخه تولید برگشت که با احیای مجدد این طرح ۳۰ شغل مستقیم ایجاد شد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.