منصوریان: بزرگ تر‌های تیم در صنعت نفت به بقیه بازیکنان پول قرض می‌دهند

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت گفت: بازیکنان بزرگ‌تر تیم به بقیه بازیکنان پول قرض می‌دهند و من از این موضوع خجالت می‌کشم.

باشگاه خبرنگاران جوان -  علیرضا منصوریان، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پس از پیروزی تیمش برابر هوادار در نشست خبری گفت: بازی از نظر فنی چیز خاصی نداشت و فقط باید خدا را شکر کنیم که بازیکنان رباط پاره نکردند. روش بازی ما این‌طور بود که می‌دانستیم نباید مقابل هوادار عقب بازی کنیم. این تیم سخت گل می‌خورد و سعی می‌کند به موقع گل بزند.

صنعت نفت با پیروزی ۲ بر یک برابر هوادار تهران ۱۹ امتیازی شد و با ایستادن در رده دهم، به کارش در نیم فصل اول لیگ بیست و یکم پایان داد.


بیشتر بخوانید


منصوریان گفت: در تیم ما بازیکنان بزرگ‌تر مانند طالب ریکانی، امید خالدی، محمد طیبی، حکیم نصاری و حسن بیت‌ سعید به بقیه بازیکنان پول می‌دهند و من از این موضوع خجالت می‌کشم. زننده گل دوم ما یک پسر کوچک است و همه سرمایه‌اش قرارداد ۱۰۰ تومانی است.

صنعت نفت آبادان تنها تیم لیگ برتری است که از ابتدای لیگ بیست و یکم تاکنون، بازیکنان آن حتی ریال دریافتی هم نداشته است. همین موضوع باعث شد بازیکنان این تیم به مدت ۲ روز دست به اعتصاب بزنند و در تمرینات حاضر نشوند، اما سرانجام با وعده مسئولان مبنی بر پرداخت پول، تمرینات خود را از سر گرفتند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار