رونالدو انتخاب اول کاپیتانی

در گیر و دار شرایط نامناسب منچستر و تعویض مربی هواداران برای بهبود اوضاع تیم چشم امیدشان را به رونالدو دوخته اند.

باشگاه خبرنگاران جوان  -منچستر یونایتد ۲۲ امتیاز از منچسترسیتی صدرنشین فاصله دارد، این درحالی است که تابستان امسال رونالدو پس از ۱۲ سال دوری به این تیم بازگشت و در نظر داشت تیمش را برای حضور در کورس قهرمانی کمک کند.

شیاطین سرخ پس از تجربه ۵ شکست در ۷ بازی اوله گونار سولسشر را از هدایت خود کنار گذاشتند و رالف رانگنیک را به امید بهبود روی نیمکت مربی گری یونایتد نشاندند.

عملکرد رالف آلمانی ۱۳ امتیاز از ۱۸ امتیاز ممکن را برای تیمش به ارمغان آورد با این وجود رونالدو در آخرین مصاحبه خود گفت: که اولدترافورد باید تلاش بیشتری انجام داده و فصل را در نزدیکترین حالت ممکن به صدر جدول به پایان برساند.

ستاره پرتغالی نمی‌تواند بپذیرد که تیمش در پایان فصل جایگاهی بین سه تیم صدر نشین لیگ برتر نداشته باشد و از یارانش خواسته نهایت کوشش خود را برای رسیدن به بهترین جای ممکن به کار گیرند.

در پی این مصاحبه هواداران منچستریونایتد با انتشار کامنت و پست در شبکه‌های اجتماعی از رونالدو خواستند تا هرچه زودتر نشان کاپیتانی را از هری مگوایر بگیرد و به بازو ببندد.

«این حرف‌ها را بلندتر بزن تا کسانی که آن عقب هستند هم بشنوند. کریستیانو، کاپیتان شایسته!»؛ این واکنش یکی از هواداران کریس در توییتر است، یکی دیگر از هواداران در توییتی بیان کرد: «این روحیه و ذهنیت درجه یکی است که منچستریونایتد به آن نیاز دارد. این رختکن با نبود قهرمانان مواجه است و بازیکنان باید تمام تلاششان را به کار بگیرند. بازوبند را هرچه زودتر به او بدهید.»


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار