مشخصات گوشی تاشو ریزر ۳ موتورولا لو رفت

گفته می‌شود گوشی هوشمند تاشو ریزر ۳ شرکت موتورولا به تراشه پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل ۱ مجهز خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان - مدیران لنوو (شرکت مالک موتورولا) چندی پیش تأیید کردند که شرکت موتورولا در حال کار بر روی جانشینی برای گوشی Razr مدل ۲۰۱۹ است.

به نقل از جی اس ام آرنا، امروز برخی از مشخصات این دستگاه تاشو آینده به بیرون درز کرده است. بر این اساس گفته می‌شود که این گوشی تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ را به همراه خواهد داشت و در واقع این اولین باری است که یک دستگاه تاشو موتورولا به یک تراشه پرچمدار مناسب مجهز می‌شود، زیرا دو مدل قبلی با تراشه سری ۷ کوالکام ارائه شده بودند.

این تراشه با ۶، ۸ و ۱۲ گیگابایت رم، بسته به نسخه گوشی جفت می‌شود. همچنین سه گزینه حافظه ذخیره سازی ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

گوشی تاشو ریزر ۳ موتورولا

همچنین شایعه شده است که Razr ۳ دارای صفحه نمایش اصلی تاشو Full HD AMOLED با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز یک حفره در مرکز برای دوربین سلفی و صفحه نمایش ثانویه خارجی (با مشخصات ناشناخته) است و از اندروید ۱۲ پشتیبانی می‌کند.

به گفته منابع ناشناس، این دستگاه در حال جهانی شدن است و حداقل در چین، اروپا و آمریکای شمالی عرضه می‌شود و باید انتظار داشت که به زودی اخبار بیشتری از آن بشنویم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار