جان گرفتن مشاغل خانگی با ارائه تسهیلات

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بیرجند گفت: تاکنون دو میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان تسهیلات به طرح های پشتیبان مشاغل خانگی در بیرجند پرداخت شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بیرجند -  فولادی گفت: طرح مشاغل خانگی از برنامه‌های اولویت‌دار است که با هدف ایجاد اشتغال پایدار توسط دولت به اجرا درآمده و با پرداخت تسهیلات، فرصت‌های اشتغال‌زایی مناسبی برای صنعتگران فراهم کرده است.

به گفته او  نظارت مستمر و مشترک بر طرح‌های پشتیبان مشاغل خانگی در شهرستان بیرجند تشدید شده است.

 از ابتدای سال تاکنون، دو میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان تسهیلات به صنعتگران حوزه صنایع‌دستی در شهرستان بیرجند اعطا شده که حاصل آن اشتغال بیش از ۱۲۰ نفر در حوزه صنایع‌دستی شهرستان است.

همچنین، بیش از ۲۰ طرح مشاغل خانگی از جمله صنایع چوب، سفالگری و نساجی سنتی و همچنین چرم دست‌دوز که موفق به دریافت تسهیلات اشتغال شده‌اند، مورد بازدید قرار گرفتند.

فولادی گفت: برای حمایت از صنعتگران طرح‌های مشاغل خانگی کارشناس حوزه صنایع‌دستی به همراه کارشناس اداره کار و رفاه اجتماعی، دو دستگاه متولی و صادرکننده مجوز مشاغل خانگی و پشتیبان، به‌صورت مستمر بر طرح‌هایی که تسهیلات دریافت کرده‌اند نظارت می‌کنند.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۱ ۲۶ دی ۱۴۰۰
عجب
Iran (Islamic Republic of)
ماکان
۰۸:۴۱ ۲۶ دی ۱۴۰۰
چرا دروغ میگید من الان کسی رو میشناسم که وام ۱۰۰ میلیونی مشاغل خانگی برای در اومده ولی بانک ۳ تا ضامن میخواد آخه این خانوم که هنرمند هستش و کار آفرین چگونه ۳ ضامن پیدا کنه فقط آمار میخایین ببرین بالا و گروه وامی در کار نیست
آخرین اخبار