توضیحات بورس تهران درباره پاداش اعضای هیأت مدیره

شرکت بورس اوراق بهادار تهران در خصوص پاداش ۹۱۰ میلیون تومانی اعضای هیأت مدیره این شرکت در دولت گذشته، توضیحاتی داد.

باشگاه خبرنگاران جوان - طبق اعلام شرکت بورس اوراق بهادار پاداش ۹۱۰ میلیون تومانی اعضای هیأت مدیره بورس تهران در دولت گذشته تصویب شده و مربوط به سال گذشته یعنی سال مالی ۱۳۹۹ است که در مجمع تیرماه به تصویب رسیده و در صورت‌های مالی شهریور ماه سال جاری صرفا افشا شده است.  

این پاداش در وجه اشخاص حقیقی نیست بلکه مانند سرمایه گذاری صبا تأمین، سرمایه‌گذاری توسعه ملی به شرکت‌های حقوقی عضو هیئت مدیره اختصاص پیدا می‌کند.  


بیشتر بخوانید



 بر اساس قانون تجارت، شرکت‌ها می‌توانند تا سه درصد از سود تقسیمی شرکت را به عنوان پاداش به اعضای هیئت مدیره اختصاص دهند که این مبلغ ۹۱۰ میلیون تومان پاداش کل سال گذشته، تنها هفت صدم درصد از سود شرکت بورس اوراق بهادار تهران در سال مالی ۹۹ را شامل شده و در ضمن بین هفت عضو حقوقی هیئت مدیره تقسیم می‌شود و به هر عضو حقوقی ۱۳۰ میلیون تومان اختصاص پیدا می‌کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: سازمان بورس ، بورس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عصبانی
۱۳:۱۸ ۲۲ دی ۱۴۰۰
لطفا به شعور مردم توهین نکنید اینتکه میگید به شخص حقوقی داده شده خوب این این پاداش به نماینده شخص حقوقی که در واقع یک فرد هست داده میشه درسته از نظر قانونی اشکالی وارد نیست ایا از نظر اخلاقی اشکالی هم وارد نیست؟ پاداش رو برای بهبود عملکرد میدهند نه پس رفت یا حداقل بعد از رسوایی مایینگ ارز خیلی ابرومندانه تر بود که این پاداش رو نمیدادند هرچند حق جلسه و پول ناهار شیرینی هیت مدیره خیلی بیشتر از این مبلبغ هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۰ ۲۱ دی ۱۴۰۰
این همه سود دارد، ولی در پرداخت سود سهام عدالت درمانده اند!
ویل للمطففین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۰ ۲۱ دی ۱۴۰۰
سفره ای پهن است دور هم نوش جان کنید .تا موقع اش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۱ ۲۱ دی ۱۴۰۰
در شرکت بورس اوراق بهادار به جای اینکه به فکر افزایش سودآوری شرکت در اوج رونق بازار باشند به اصطلاح اعضای هیات مدیره ها به فکر استخراج رمز ارز وماینینگ بودن و با پول سهامدار دستگاهها را هم خارج شرکت استفاده می کردند وبدهی ساختمان بورس به شرکت را هم افشا نکرده وسود شرکت را بیشتر نشان دادند وبه تبع آن پاداش مدیران هم گرفتند.علی برکت الله.
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۰۳:۲۷ ۲۱ دی ۱۴۰۰
مهم مهم مهم شما را بخدا پیگیری کنید .موضوع تقسیم سود نماد مدیریت که امسال عرضه اولیه شده .تا سال قبل که این نماد در بورس نبود تمام سود را تقسیم میکرد ولی الان که خیلی از مردم از این سهام خریده اند هییت مدیره پیشنهاد تقسیم سود 10 درصدی داده که این خودش یک کلاهبرداری بزرگه .خواهشا پیگیری کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۳ ۲۱ دی ۱۴۰۰
سهامداران که راضی نیستن
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۲۲:۳۹ ۲۰ دی ۱۴۰۰
علی علی عسکری مدیر عامل هلدینگ خلیج فارس!
آخرین اخبار