حملات هوایی نیرو‌های عراقی علیه مواضع داعش در صلاح الدین و نینوا

بنابر اعلام گروه رسانه‌ای امنیتی عراق نیرو‌های عراقی هشت حمله هوایی علیه مواضع داعش در دو استان این کشور انجام دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان- منابع عراق اعلام کردند نیرو‌های امنیتی این کشور با جنگنده‌های مدل اف ۱۶ هشت حمله هوایی علیه مواضع داعش در استان‌های صلاح الدین و نینوا انجام دادند.

بنابر گزارش النشره، گروه رسانه‌ای امنیتی عراق با منتشر کردن بیانیه‌ای اعلام کرده است این بمباران‌ها علیه مخفیگاه دو فرماندهی داعش در نزدیکی مرز میان صلاح الدین و نینوا بوده و براساس اطلاعات دقیقی که نیرو‌های اطلاعاتی این کشور پیش از این بدست آورده بودند انجام شده است.

سال ۲۰۱۷ سلطه داعش بر عراق و سوریه با مجاهدت‌های نیرو‌های محور مقاومت و متحدانشان به پایان رسید. با این وجود عناصر و مزدوران وابسته به این گروه تروریستی همچنان در مخفیگاه‌هایی در عراق و سوریه وجود دارند و هر از چندگاهی علیه مردم این دو کشور عملیات‌هایی را انجام می‌دهند.

نیرو‌های الحشد الشعبی عراق نیز پیش از این اعلام کردند این گروه موفق شد تا یک حمله تروریستی در بخش صفره در شمال دیالی را خنثی کند. منطقه صفره هر از گاهی شاهد حملات تروریستی داعش برای نشان دادن حضور هسته‌های خاموش خود در عراق است.

شایان ذکر است بسیاری از کشور‌ها خواسته یا ناخواسته در درگیری‌های سوریه و عراق درگیر شده اند، اما شاید حضور هیچ کشوری به اندازه حضور ایران در تلاش برای پایان دادن به درگیری‌ها و مبارزه با تروریسم پررنگ نباشد. از زمان آغاز درگیری کشور‌های سوریه و عراق با تروریست‌های داعش، ایران با درخواست این کشور‌ها برای مبارزه با داعش وارد عمل شد و توانست سدی در برابر تروریست‌های تکفیری ایجاد کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار