ابتلای معاون رئیس ستاد ارتش صهیونیستی به کرونا

همزمان با رشد آمار مبتلایان در سرزمین‌های اشغالی، رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که معاون رئیس ستاد مشترک ارتش این رژیم به اُمیکرون مبتلا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان - معاون «آویو کوخاوی» رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی، به سویه اُمیکرون ویروس کرونا مبتلا شده است.

جروزالم پست در گزارشی به نقل از سخنگوی ارتش رژیم اشغالگر از مبتلا شدن معاون کوخاوی به کرونا خبر داد و گفت که تست کرونای کوخاوی تاکنون منفی بوده است.

همچنین گفته می‌شود ۲ کارمند دیگر پارلمان رژیم صهیونیستی (کِنِست) نیز به کرونا مبتلا شده‌اند. پیش از این تست کرونای یک محافظ کنست، یک کارمند کانال تلویزیونی کنست و یک کارمند کمیته کنست نیز مثبت بود.

معاون کوخاوی اکنون در خانه و در قرنطینه به سر می‌برد.

به تازگی یک مؤسسه صهیونیستی در اراضی اشغالی با انتشار گزارشی اعلام کرد که شهرک‌نشینان صهیونیست نسبت به مقامات و نظامیان رژیم اشغالگر قدس بی‌اعتماد شده و میزان اطمینان آن‌ها به قدرت این نظامیان به پایین‌ترین حد خود در ۱۳ سال گذشته رسیده است.

روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت که بیانگر دیدگاه‌های مختلف شهرک‌نشینان است پیش از این اعلام کرده بود که همه آن‌ها به علت بی‌اعتمادی به کابینه رژیم صهیونیستی که به شهرک‌نشینان پشت کرده است، نگران شرایط آینده هستند و به نوشته این روزنامه، همه‌گیری کرونا، صهیونیست‌ها را با نبرد برسر موجودیت روبه‌رو کرده است.

همچنین هفته گذشته نخستین مورد ابتلا به «فلورونا» در جهان در سرزمین‌های اشغالی زمانی شناسایی شد که زنی برای زایمان به مرکز درمانی رابین مراجعه کرده ودارای عفونت نسبتاً خفیف بود.

سویه اُمیکرون کرونا که اولین بار در آفریقا دیده شد، تاکنون به بسیاری از کشور‌ها رسیده و حتی در بسیاری از آن‌ها رکورد نیز زده است. کارشناسان بهداشت انتظار دارند که شاهد افزایش عفونت‌های همزمان باشند و هشدار می‌دهند که هم آنفولانزا و هم کووید می‌توانند باعث بیماری جدی شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۲۱ ۲۰ دی ۱۴۰۰
خطت کور شه انشالله
آخرین اخبار