بهره مندی ۹۸ درصد خانوار‌های روستایی از نعمت گاز تا پایان سال

۹۸ درصد خانوار‌های روستایی خراسان جنوبی تا پایان امسال زیرپوشش گاز طبیعی قرار می‌گیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان بیرجند - مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: ۹۸ درصد خانوار‌های روستایی خراسان جنوبی تا پایان امسال زیرپوشش گاز طبیعی قرار می‌گیرند و همچنین عملیات گازرسانی به ۱۶۹روستا نیز در دست اجرا است.

وی گفت: پایان امسال با اتمام پروژه‌های در دست اجرا، درصد بهره مندی خانوار روستایی استان از نعمت گاز طبیعی به ۹۸درصد افزایش خواهد یافت.

هاشمی به بهره مندی ۸۸ هزار و ۷۵۶ خانوار روستایی خراسان جنوبی از نعمت گاز طبیعی اشاره کرد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون به ۷۸روستا در استان گازرسانی شده که منجر به بهره مندی بیش از ۱۵۰۰ خانوار شده است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: عملیات گازرسانی به ۱۶۹روستا نیز در دست اجرا است و با اتمام این پروژه‌ها پرونده گازرسانی روستایی در خراسان جنوبی بسته خواهد شد.

هاشمی گفت: امسال تعهد شرکت گاز استان در حوزه روستایی، گازرسانی به ۲۱۲روستا است، اما امیدواریم امسال هم بتوانیم فراتر از تعهد خود در بهره مندی روستا‌های استان عمل و زمینه برخورداری حدود ۲۴۰روستا از نعمت گاز طبیعی را فراهم کنیم.

وی گفت: شرکت گاز خراسان جنوبی پارسال با گازرسانی به ۶۳۴ روستا توانست بالاترین میزان گازرسانی روستایی طی یک سال را در بیش از نیم قرن فعالیت شرکت ملی گاز ایران به نام خود ثبت کند.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.