وکیل حقوقی فوتبال: جرایم نقدی و حذف از دوره بعدی لیگ قهرمانان آسیا در انتظار سرخابی‌ها است

عبدالصمد ابراهیمی درباره حذف باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا، توضیحاتی را بیان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان - وکیل حقوقی فوتبال درباره حذف باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا گفت: با توجه به اینکه پرونده سرخابی های فوتبال ایران به کمیته انضباطی و  اخلاق واگذار شده است، دیگر هیچ راه بازگشتی برای این ۲ باشگاه وجود ندارد. همچنین احتمال جرایم نقدی و حذف از دوره‌های بعدی لیگ قهرمانان آسیا هم وجود دارد. فدراسیون فوتبال هم در این قضیه مبرا نیست و مجازات خواهد شد.  

ابراهیمی گفت: معضلی که فوتبال کشورمان با آن مواجه است، اکنون با ابطال مجوز حرفه‌ای باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال خودش را نشان داده است. این مشکلات سال‌ها وجود داشته و تفاوتش با امسال  به سخت گیری‌های AFC برمی گردد. کمیته بدوی صدور مجوز حرفه ای، مدارک و مستندات این ۲ باشگاه را رد کرد اما کمیته استیناف مجوز حرفه‌ای را برای این ۲ باشگاه به طور موقت صادر کرد.

وکیل حقوقی فوتبال بیان کرد: رد مجوز حرفه‌ای سرخابی‌ها  در کمیته بدوی و  تایید  آن در کمیته استیناف با اصطلاح صدور مجوز حرفه‌ای موقت باعث حساسیت‌ کنفدراسیون فوتبال آسیا شد. AFC بر اساس ساختار مدنظرش از طریق کمیته‌های مختلف، مجوز صادر شده از سوی فدراسیون فوتبال ایران را راستی آزمایی کرد. خیلی از اسناد و مدارک سرخابی‌ها مطابق با معیار‌های‌ AFC نبود. پیش بینی می شد که مجوز حرفه‌ای پذیرفته نشود و این مجوز رد شود، چون اشتباهی صادر شده بود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار