گرامیداشت شهدای حادثه هواپیمای اوکراینی در حرم حضرت معصومه(س)

مراسم سالگرد شهدای سانحه هوایی هواپیمای اوکراینی امشب در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم - مراسم گرامیداشت دومین  سالگرد شهدای سانحه هوایی پرواز اوکراینی امشب پس از فریضه عشا در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س)با حضور آیت الله سیدمحمد سعیدی، تولیت آستان مقدس بانوی کرامت و سردار محمدرضا موحد، فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) و برخی مسئولان استان  برگزار شد.

حجت الاسلام مومنی،سخنران این مراسم  با بیان این که فاطمیه تلاش برای شناساندن خط نفاق است، گفت:دشمن تلاش می‌کند با ایجاد شبهه در بین آحاد جامعه تفرقه ایجاد کند که با بصیرت مردم راه به جایی نخواهد برد.

پدر شهید محمد صالحه از نخبگان علمی که در این حادثه به شهادت رسید در حاشیه این مراسم گفت: خدا را شاکریم که در این امتحان بزرگ، با عنایت الهی به ما صبر داده شد.

او با بیان این که ان شاءالله بتوانیم تا پایان عمر در مسیر شهدا ثابت قدم باشیم، گفت: امیدواریم با عنایات حضرت فاطمه معصومه (س) به همه خانواده شهدا به ویژه شهدای این حادثه صبر عنایت شود.

در سانحه هوایی دی ماه دو سال گذشته شماری از هموطنانمان جان خود را از دست دادند که ۹ نفر از مسافران این پرواز از شهر مقدس قم بودند.

محمد صالحه، زهرا حسنی سعدی، علی قربانی، الینا مرتضوی، محمدامین بیروتی، ساره حمزه‌ای، محمدرضا کدخدازاده، امیرحسین و علی اویسی ۹ شهید قمی این سانحه هستند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار