اظهارات پیشکسوتان فوتبال درباره شهید حاج قاسم سلیمانی

ابراهیم میرزاپور و رسول خطیبی درباره دیدار نمادین به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی توضیحاتی را بیان کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان - ابراهیم میرزاپور در حاشیه دیدار دوستانه و نمادین میان منتخب تیم ملی سال ۹۸ و منتخب پرسپولیس و استقلال که به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی برگزار شد، اظهار داشت: زمانی که با من تماس گرفتند و خواستند به یاد شهید سلیمانی در این بازی حضور پیدا کنم، با کمال میل پذیرفتم. شهید سلیمانی به خاطر کار‌هایی که برای ما انجام داده، همیشه زنده خواهد بود و از یاد‌ها نمی‌رود.  

برگزاری چنین مسابقاتی باعث می‌شود یاد شهدا باشیم

میرزاپور در ادامه بیان کرد: برگزاری چنین مسابقاتی سبب می‌شود به یاد شهدا باشیم. ما شهدای زیادی را در دوران دفاع مقدس و پس از آن از دست دادیم که باید یاد آن‌ها را زنده نگه داریم.  

او افزود: آخرین باری که هم تیمی‌های سابقم را دیدم، سال گذشته بود که بازی دوستانه برای گرامیداشت علی انصاریان و مهرداد میناوند برگزار شد. امروز این فرصت را پیدا کردیم که با همبازی‌های قدیمی دوباره دیدار و تجدید خاطره کنیم.


بیشتر بخوانید


حاج قاسم و امثال او باعث شدند در آرامش باشیم

رسول خطیبی سرمربی تیم آلومینیوم اراک نیز گفت: از دوستانی که بانی برگزاری چنین بازی مهمی بودند، تشکر می‌کنم، بالاخره ما باید در چنین حرکت‌هایی شرکت کنیم، زیرا حاج قاسم و امثال او باعث شدند ما اکنون در آرامش باشیم و زندگی کنیم.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار