قدردانی هادی العامری از حضور گسترده مردم در دومین سالگرد شهادت فرماندهان پیروزی

رئیس ائتلاف الفتح عراق از همه کسانی که با حضور گسترده خود دومین سالگرد شهادت فرماندهان پیروزی را گرامی داشتند، تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری عراقی العهد، هادی العامری، رئیس ائتلاف الفتح از مردم عراق، نیرو‌های بسیج مردمی عراق، نیرو‌های مقاومت عراق و همه کسانی که با حضور گسترده خود دومین سالگرد شهادت فرماندهان پیروزی، شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس را گرامی داشتند، تشکر و قدردانی کرد.

هادی العامری گفت: ما از تلاش‌های برگزارکنندگان این مراسم در همه استان‌ها و از نیرو‌های امنیتی عراق برای ایجاد شرایط مناسب قدردانی می‌کنیم.

او همچنین افزود: این تجمع‌های گسترده پیامی سیاسی و عمومی است که نشان دهنده رویارویی با تصمیم هدف قرار دادن فرماندهان پیروزی است.

هادی العامری ادامه داد: از همه کسانی که به مزار شهید ابومهدی المهندس در نجف اشرف و محل شهادتش در جاده فرودگاه بغداد رفتند، بسیار سپاسگزارم.

رئیس ائتلاف الفتح عراق افزود: ما ملتی هستیم که رهبرانش شهید هستند، عنوانش پیروزی است و تاریخش انگیزه‌ای دارد که با شجاعت از شهادت می‌گذرد.

هادی العامری در پایان گفت: رحمت خدا بر دو شهید و دو فرمانده پیروزی، شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس و یارانشان و همه شهدایی که در راه مقابله با استکبار و تروریسم به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار