بسته خبری «آژیر» ۱۴ دی ماه ۱۴۰۰؛

سرقت از باغ ویلا‌های لواسان توسط زندانی وثیقه‌ای/ اجاره خانه برای استعمال موادمخدر

در بسته خبری «آژیر» امروز، از جزئیات بازداشت سارق دندانپزشکی در جنوب تهران تا توزیع لوازم و تجهیزات مراقبتی و زیبایی در شهرک غرب مطلع خواهید شد.

باشگاه خبرنگاران جوان _ در این بسته خبری به حوادث مهم امروز پرداخته‌ایم و به اتفاق چند خبر از این دست را با هم مرور خواهیم کرد.

اجاره خانه برای استعمال موادمخدر

سرهنگ کیومرث حسنوند گفت: ماموران کلانتری ۱۷۹ خلیج برای بررسی تردد جوانان و افراد معلوم الحال در ساعات مختلف و مزاحمت برای همسایگان به صورت نامحسوس خانه‌ای را زیر نظر قرار دادند.

به گفته سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران مالک منزل مردی ۵۵ ساله معتادی بود که محل سکونتش را در اختیار سایر افراد قرار داده است.

سرهنگ حسنوند گفت: تعداد زیادی از افراد با سنین مختلف در حال استعمال موادمخدر در مخفیگاه متهم جمع آوری شدند.

به گفته سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران متهم به همراه ۸ نفر دیگر دستگیر و به کلانتری منتقل شدند.

سرقت از اتباع خارجی در مشیریه

سرهنگ عبدالوهاب علایی گفت: موضوع سرقت از شهروندان به خصوص اتباع افاغنه در پوشش مامور مورد بررسی قرار گرفت.

به گفته رئیس کلانتری ۱۶۹ مشیریه متهم مردی ۳۵ ساله است که با ارائه کارت شناسایی تقلبی و با تجهیزات پلیسی از اتباع خارجه سرقت می‌کرد.

سرهنگ علایی گفت: متهم در حالی که مشغول زورگیری از فرد دیگری بود، توسط ماموران مشاهده شد.

به گفته رئیس کلانتری ۱۶۹ مشیریه متهم در عملیات ضربتی دستگیر شد، در بازرسی بدنی از متهم ۱۱ عابر بانک به نام‌های مختلف، ۷ دستگاه تلفن همراه سرقتی یک عدد کارت اتباع ۲ قبضه سلاح سرد کشف شد.

سرهنگ علایی گفت: ۷ نفر از مالباختگان شناسایی شده است.

سرقت از باغ ویلا‌های لواسان توسط زندانی وثیقه‌ای

سرهنگ محمد قاسم طرهانی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از باغ‌ها و ویلا‌های لواسانات ماموران کلانتری ۱۶۶ لواسانات در بررسی محلی کارت شناسایی فردی غیر از اهالی ساختمان به دست آوردند.

به گفته جانشین رئیس پلیس پیشگیری تهران کارت شناسایی متعلق به یکی از سارقان سابقه دار سطح حوزه است که ماه گذشته دستگیر و به زندان اعزام شده است.

سرهنگ طرحانی گفت: در تحقیقات مشخص شد متهم با گذاشتن وثیقه‌ای از زندان آزاد شده است، لذا وی در عملیات پلیسی در مخفیگاهش دستگیر و به ۲ فقره سرقت باغ و ویلا اعتراف کرد.

 

کلاهبرداری به بهانه فروش دستگاه ماینر

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای گفت: شهروندی به واحد محکومین متواری پلیس پیشگیری مراجعه و با ارائه برگ جلبی اظهار کرد، قصد خرید یک دستگاه ماینر را داشتم و با فردی که در فضای مجازی فروش دستگاه ماینر را تبلیغ می‌کرد، آشنا شدم.

به گفته رئیس پلیس پیشگیری تهران شاکی مدعی شد که پس از ملاقات حضوری با متهم و نشان دادن تعدادی دستگاه ماینر قرار شده است که مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان به حساب متهم واریز و وی دستگاه ماینر را به نشانی اعلامی ارسال کند؛ اما با واریز وجه دیگر پاسخگوی تماس‌های تلفنی ام نبوده و متواری شده است.

سرهنگ موقوفه‌ای گفت: مخفیگاه متهم شناسایی و در عملیاتی وی در مخفیگاهش دستگیر شد.

توزیع لوازم و تجهیزات مراقبتی و زیبایی در شهرک غرب

سرهنگ علی، ولی پور گودرزی گفت: نهم دی امسال خبری مبنی بر توزیع لوازم و تجهیزات مراقبتی و زیبایی توسط متصدیان یک شرکت در محدوده غرب تهران دریافت کردیم.

به گفته رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران محل انبار شناسایی شد و ۱۰۰ دستگاه فیشیال و ۲۵ هزار و ۴۴۰ قلم تجهیزات و محصولات مراقبتی و زیبایی، فاقد بارنامه و مجوز‌های گمرکی کشف شد.

سرهنگ، ولی پور گودرزی گفت: ارزش کالا‌های کشف شده یک میلیارد تومان است که در این رابطه یک متهم دستگیر شد.

بازداشت سارق دندانپزشکی در جنوب تهران

سرهنگ کارآگاه حیدر گودرزی گفت: یازدهم آذر امسال پرونده‌ای با موضوع سرقت اموال دندانپزشکی در جنوب تهران تشکیل و طی تحقیقات تصویری از سارق به دست آمد.

به گفته رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران متهم اموالی از قبیل یک دستگاه رادیوگرافی دندان، لپ تاپ، یک دستگاه تلویزیون و تجهیزات دندانپزشکی به ارزش ۶۰۰ میلیون تومان از داخل یک مطب سرقت کرده است.

سرهنگ گودرزی گفت: مالخر اموال شناسایی و پس از هماهنگی‌های قضائی وی در مخفیگاهش در محدوده خیابان دامپزشکی دستگیر و تعدادی از اموال سرقتی از این مکان کشف شد.

به گفته رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران متهم به ۴ فقره سرقت مشابه معترف شد که تعدادی از این اموال سرقتی را در منزل خواهرش مخفی کرده است.

سرهنگ گودرزی گفت: ارزش اموال مسروقه ۳ میلیارد تومان است.


بیشتر بخوانید

فیلم برداری مخفیانه شاگرد بوتیک از بانوان در اتاق پرو/ کلاهبرداری با سربرگ جعلی دانشگاه شهید بهشتی


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.