اعلام موارد استثنای نسخه نویسی الکترونیک در قم

مدیر درمان تامین اجتماعی قم در نامه‌ای، قطعی برق و سامانه و نسخ مرتبط با پزشکان اتباع و متخصصان خارج استان را از جمله موارد استثنا بر نسخه نویسی الکترونیک اعلام کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قم، دکتر داوود علیمحمدی، مدیر درمان، بیمه تامین اجتماعی قم در نامه‌ای ضوابط استفاده از موارد استثنا بر نسخه نویسی الکترونیکی را اعلام کرد.  

در این نامه با استناد به ردیف ۶ بند «ک» تبصره ۱۷ قانون برنامه و بودجه سال ۱۴۰۰ بر انجام نسخه نویسی الکترونیک در شرایط عادی تاکید شده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان در نامه خود آورد است: به منظور جلوگیری از بروز اختلال در خدمت‌رسانی به بیمه‌شدگان محترم، در موارد بروز مشکلاتی از قبیل قطعی برق، اینترنت و اختلال سامانه‌های نسخه نویسی الکترونیک مقرر گردید:

۱_ تا اطلاع ثانوی در صورت ذکر یکی از علل مذکور توسط درمانگران محترم در نسخ کاغذی (با ذکر علت، ساعت و تاریخ بروز مشکل) امکان ارائه خدمت در مراکز طرف قرارداد میسر باشد.

۲_ با توجه به عدم امکان ثبت نام پزشکان محترم اتباع، در سامانه نسخه نویسی الکترونیک، تا رفع مشکل مذکور، نسخ ایشان در مراکز طرف قرارداد، به صورت کاغذی قابل پذیرش می‌باشد.

۳_ در صورت ارائه نسخ پزشکان متخصص و فوق تخصص خارج از استان، به داروخانه و موسسات پاراکلینیک، به دلیل عدم دسترسی به ایشان، نسخ کاغذی ایشان، تا اطلاع ثانوی قابل پذیرش خواهد بود.

۴_ نسخ کاغذی با تاریخ ویزیت آذرماه در داروخانه و پاراکلینیک تنها تا پایان دی‌ماه قابل پذیرش خواهد بود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار