آمادگی مدیریت استان بوشهر برای استفاده از نظر دانشجویان

استاندار بوشهر گفت: مدیریت استان برای استفاده از نظرها و پیشنهادهای دانشجویان آماده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، احمد محمدی زاده استاندار بوشهر در نشست با نمایندگان جامعه بسیج دانشجویی استان بوشهر گفت: مدیریت استان برای استفاده از نظرها و پیشنهادهای قشر‌های مختلف دانشجویی آماده است.

او گفت: در شرایط فعلی که در جنگ اقتصادی مقابل دشمن قرار داریم، دانشجویان به ویژه بسیج دانشجویی می‌تواند با ایده‌ها و طرح‌های نو، نقش مهمی در این مواجهه اقتصادی ایفا کند.

استاندار بوشهر گفت:مدیران و مسئولان همواره از نظرهای دانشجویان بهره برده و می‌برند و امروز هم مسئولان استان در کنار جامعه بسیج دانشجویی هستند تا بتوانیم کشتی انقلاب را به سر منزل مقصود برسانیم.

محمدی‌‌زاده گفت: همان‌طور که در جنگ تحمیلی توانستیم با استفاده از ظرفیت مردمی در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح ایستادگی کنیم، امروز در جنگ اقتصادی هم می‌توانیم با استفاده از سرمایه بخش خصوصی، به موفقیت برسیم.

او با اشاره به نظرها، پیشنهادها و انتقادهای مطرح شده از سوی نمایندگان بسیج دانشجویی، از ایشان خواست نیازمندی‌ها و پیشنهادات خود را برای پیگیری و اجرا تدوین کنند.

در این نشست شماری از دانشجویان بسیجی، نظرها، پیشنهادها، راهکار‌ها و انتقادهای خود را در موضوعات مختلف دانشجویی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی و ... با استاندار مطرح کردند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.