لیگ برتر بسکتبال؛

بندری‌ها آویژه صنعت مشهد را از کار انداختند/ اکسون باز هم در لیگ برتر شکست خورد

تیم‌های بسکتبال صنایع هرمزگان و صنعت مس رفسنجان در هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر گروه "ب" مقابل حریفان خود به برتری رسیدند.

باشگاه خبرنگاران جوان- در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال در هفته چهاردهم از دور برگشت گروه "ب" تیم‌های آویژه صنعت پارسا مشهد، صنایع هرمزگان، اکسون تهران و صنعت مس رفسنجان به مصاف هم رفتند.

در اولین دیدار، تیم آویژه صنعت پارسا مشهد به مصاف صنایع هرمزگان رفت. در این دیدار بندر نشینان با درخشش کیریلو فسنکو موفق شدند با نتیجه ۸۲ بر ۷۰ نماینده هرمزگان را از پیش رو بردارند تا به سومین پیروزی خود در این رقابت‌ها دست پیدا کند. صنایع هرمزگان با پیروزی در این دیدار با ۳ پیروزی و ۱۱ شکست و با ۱۷ امتیاز در رده ششم جدول گروه "ب" قرار گرفت. در مقابل هم آویژه صنعت پارسا مشهد با شکست در این دیدار با ۶ شکست، ۷ پیروزی و با ۲۰ امتیاز در رده چهارم جدول گروه "ب" ایستاده است.

در این دیدار کیریلو فسنکو از هرمزگان با کسب ۱۸ امتیاز، ۱۳ ریباند و ۲ پاس منجر به گل (دابل دبل) کرد و بهترین بازیکن میدان شد. در مقابل هم برایان استار از آویژه صنعت پارسا مشهد با کسب ۱۷ امتیاز، ۵ ریباند و ۵ پاس منجر به گل بهترین بازیکن تیمش بود.

در دومین دیدار تیم اکسون تهران مقابل صنعت مس رفسنجان قرار گرفت و با نتیجه ۷۴ بر ۷۰ مغلوب شاگردان امیر هاشمی شد. در این دیدار یازدهمین شکست اکسون رقم خورد تا اوضاع این تیم پیچیده‌تر شود. اکسون در حال حاضر با ۳ پیروزی و ۱۱ شکست و ۱۷ امتیاز در رده هفتم جدول گروه "ب" قرار گرفته است. در مقابل هم صنعت مس رفسنجان با پیروزی در این دیدار با ۸ پیروزی، ۵ شکست و با ۲۱ امتیاز در رده سوم جدول گروه "ب" قرار دارد.

در این دیدار رحمانیان از صنعت مس رفسنجان با کسب ۲۷ امتیاز، ۶ ریباند و ۵ پاس منجر به گل بهترین بازیکن میدان شد. در مقابل امیر حسین رضایی فر از اکسون تهران با کسب ۱۸ امتیاز، ۱۸ ریباند و ۴ پاس منجر به گل (دابل دبل) کرد و بهترین بازیکن تیمش بود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار