لیگ برتر والیبال بانوان؛

پیروزی صدرنشین برابر پیکان/ پیروزی ارزشمند مسی‌ها مقابل مهرسان

در ادامه رقابت‌های لیگ برتر والیبال بانوان از هفته سیزدهم با برد تیم‌های ذوب آهن و باریج اسانس کاشان و مس رفسنجان پیگیری شد.

باشگاه خبرنگاران جوان- هفته سیزدهم مرحله مقدماتی مسابقات لیگ برتر والیبال  زنان ایران جام «سردار دل‌ها» امروز دوشنبه (۱۳ دی‌ماه) با برگزاری ۴ دیدار در شهر‌های تهران (دو دیدار)، کاشان، اصفهان پیگیری می‌شود.

مهرسان صفر – ۳ مس رفسنجان

تقابل مس رفسنجان و مهرسان به‌عنوان تیم‌های پنجم و ششم جدول، در زمره بازی‌های جذاب هفته سیزدهم بود؛ آن هم در شرایطی که مسی‌ها امروز نخستین بازی خود را در تهران برگزار کردند و انتقام شکست دور رفت را از مهرسان گرفتند.

شاگردان آسیه پام در تیم مس، دور رفت را با برگزاری سه دیدار خانگی با تیم‌های تهرانی پشت سرگذاشتند و امروز اولین حضورشان در خانه والیبال تهران، با نتیجه ۳ بر صفر و با ثبت امتیاز‌های ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۱۴ مقابل مهرسان به پیروزی رسیدند. با این پیروزی مس با کسب ۶ برد و ۱۹ امتیاز جایگاه خود را در رده پنجم تثبیت کرد.

باریج اسانس کاشان ۳ – صفر بانوان ورامین

هفته سیزدهم لیگ برتر بانوان با پیروزی آسان و بی‌دردسر باریج اسانس کاشان آغاز شد. شاگردان فرزانه شعبان‌خمسه در تیم باریج‌اسانس این هفته درحالی از تیم بانوان ورامین میزبانی کردند که موفق شدند در ۳ ست متوالی و با ثبت امتیازات ۲۵ بر ۱۶، ۲۵ بر ۱۴ و ۲۵ بر ۱۶ حریف را شکست دهند و دهمین پیروزی را در کارنامه ثبت کنند.

نماینده کاشان هرچند که با این پیروزی، هم‌امتیاز سایپا (۳۲ امتیاز) شد، اما با توجه به این‌که نارنجی‌پوشان یک برد بیشتر از باریج‌اسانس دارند، تیم کاشانی باز هم در جایگاه سوم باقی ماند.

ذوب آهن اصفهان ۳ – صفر پیکان تهران

در یکی از حساس‌ترین دیدار‌های هفته سیزدهم، تیم صدرنشین ذوب‌آهن درحالی از خودروسازان پیکانی میزبانی کرد که توانست با تحمیل شکست ۳ بر صفر بر حریف، روند پیروزی‌های بدون شکستش را همچنان حفظ کند. این دیدار درحالی با ثبت امتیازات ۲۵ بر ۱۶، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۲۲ به سود ذوب‌آهن اصفهان تمام شد که شاگردان نیلوفر رشیدی در تیم پیکان به دنبال آن بودند تا با کسب پیروزی در هفته سیزدهم یک گام دیگر به قطعی کردن کسب سهمیه پلی‌آف نزدیک شوند.

شاگردان فریبا صادقی با شکست پیکان به سیزدهمین برد متوالی خود در لیگ برتر زنان سال ۱۴۰۰ دست یافتند و ۳۸ امتیازی شدند.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار