معاون قضایی دادگاه عمومی شهرستان ملکشاهی عنوان کرد؛

تعامل و ارتباط مطلوب نیروی انتظامی با دستگاه قضایی تضمین کننده امنیت و عدالت اجتماعی

معاون قضایی دادگاه عمومی شهرستان ملکشاهی در دیدار فرمانده و کارکنان انتظامی شهرستان ملکشاهی، گفت: تعامل و ارتباط مطلوب نیروی انتظامی با دستگاه قضایی تضمین کننده امنیت و عدالت اجتماعی است.

باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،عادل بازیار در نشت تعاملی با فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی ضمن قدردانی از زحمات فرماندهی و مجموعه انتظامی شهرستان ملکشاهی در برقراری نظم و امنیت پایدار در سطح شهرستان، گفت: آرمان جامعه اسلامی خدمتگذاری به مردم و برقراری نظم و امنیت پایدار در سطح جامعه بوده که این مهم با تعامل مطلوب بین دستگاه قضا و مجموعه انتظامی به عنوان ضابط قضایی محقق می‌شود.

او در ادامه گفت: خوشبختانه تا به امروز انتظامی شهرستان به عنوان مجموعه‌ای ولایی، مقتدر و با احساس مسئولیت با تلاش و ایثار شبانه روزی توانسته است امنیت مطلوبی را در سطح شهرستان برقرار نماید که تداوم آن نیازمند همکاری و همدلی بیش از پیش شهروندان ولایتمدار ملکشاهی و بهره مندی از توان هیئت صلح و شورای معتمدین پلیس می‌باشد.

معاون قضایی شهرستان ملکشاهی گفت: دستگاه قضایی و نیروی انتظامی باید پناهگاه مردم ضعیفی باشد که حقشان از سوی فرصت طلبان نادیده گرفته شود.

سرگرد بهزاد بسطامی  فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی نیز در این نشست، گفت: نیروی انتظامی به عنوان بازوی اجرایی قوه قضاییه توانسته است ضمن برخورد قاطع و قانونی با مخلان نظم و امنیت، احساس امنیت و آرامش را به شهروندان هدیه دهد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی با اشاره به لزوم تعامل و همکاری پلیس با دستگاه قضایی گفت: برقراری امنیت پایدار و احساس آرامش عمومی مقوله گسترده‌ای است که جز با تعامل دو سویه نیروی انتظامی با مجموعه قضایی محقق نخواهد شد و سهم مردم از این امنیت نیز همکاری مستمر مردم با ماموران انتظامی در جهت تحقق امنیت مورد نظر در جامعه اسلامی است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.