قرنطینه شدن مسافر کرونا مثبت در هواپیما

مسافری که تست کرونای وی مثبت شده بود در داخل هواپیما قرنطینه شد.

باشگاه خبرنگاران جوان - یک معلم آمریکایی پس از آنکه تست کرونای وی در میانه پرواز مثبت شد، داوطلبانه خود را در دستشویی هواپیما قرنطینه کرد. «ماریسا فوتیئو»، به مدت ۵ ساعت در داخل سرویس بهداشتی هواپیما قرنطینه بود. این اتفاق در تاریخ ۲۰ دسامبر و پروازی که از آیزلند به شیکاگو در حال انجام بود، رخ داد.

«خانم مارسیا» پس از احساس گلو درد تصمیم گرفت تا بلافاصله با کمک کیت‌های آزمایشی تست سریع کرونا انجام دهد. او گفت: "من بلافاصله تست دادم و ظرف دو ثانیه متوجه شدم که به کرونا مبتلا هستم. فورا خودم را در دستشویی هواپیما قرنطینه کردم. ۱۵۰ مسافر در هواپیما حضور داشتند و من نگران بودم همه آن‌ها را به کرونا آلوده کنم."


بیشتر بخوانید


در تصاویری که در فضای مجازی منتشر شده ماریسا را در حالی که در دستشویی هواپیما حضور دارد نشان می‌دهد. در مصاحبه دیگری او گفت که دو تست PCR و پنج تست کرونا سریع انجام داده بود که همه آن‌ها منفی بودند. با این حال تنها یک ساعت پس از پرواز او احساس گلودرد کرد.

او در ادامه گفت: "بلافاصله این فکر به ذهنم رسید که تست کرونا انجام بدهم. این باعث می‌شد تا احساس بهتری داشته باشم (خیالم راحت‌تر باشد). بلافاصله تستم مثبت شد."

قرنطینه مسافر

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار