فالح الفیاض:

پژواک جنایت ترور شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس هر روز گسترده‌تر می‌شود

رئیس سازمان الحشد الشعبی در شب سالگرد شهادت سردار سلیمانی، در خصوص بازتاب جنایت ترور سران پیروزی سخن گفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، در شب سالگرد شهادت سردار سلیمانی و همرزمانش، فالح الفیاض، رئیس سازمان الحشد الشعبی در سخنانی گفت: پژواک جنایت ترور شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس هر روزه گسترده‌تر می‌شود.

او در ادامه افزود: دوران پس از جنایت ترور این شهدا به مانند قبل از آن نخواهد بود.

فالح الفیاض گفت: روز گذشته صد‌ها هزار نفر از ملت بزرگ ما برای گرامیداشت و وفای به سران شهدا به خیابان‌ها آمدند. مردم ما شعاری که امام حسین داد – هیهات منا الذله- را سردادند.

او در ادامه افزود: ما از دولت امریکا می‌خواهیم که جا پای دولت ترامپ نگذاشته و از این مسأله درس بگیرد.

فالح الفیاض همچنین گفت: ما با ریخته شدن خون، شکست نمی‌خوریم؛ زیرا میراث دار امام حسین (ع) هستیم.

وی با بیان اینکه دشمنان قصد داشتند با ترور فرماندهان پیروزی، اراده پیروزی را در هم شکنند، تصریح کرد: جنایت فرودگاه باعث خواهد شد که هیچ نظامی آمریکایی با اراده مردم، در عراق باقی نماند.

گفتنی است پیش از این رسانه‌های عراقی از حضور گسترده مردم در فرودگاه بین المللی بغداد و توقف موقت فعالیت فرودگاه در شب شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس خبر دادند.

طبق گزارش رسانه‌های عراقی، جمع کثیری از مردم امشب در مکان ترور سردار سلیمانی و همرزمانش به منظور گرامیداشت شهادت «سران پیروزی» گرد هم آمدند.

در تاریخ ۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸، آمریکا به دستور دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین آمریکا سردار سلیمانی، ابومهدی المهندس و شماری دیگر از همراهان ایشان را در نزدیکی فرودگاه بغداد ترور کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار