توزیع ۱۲۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان در کازرون

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون از توزیع ۱۲۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان این شهرستان در قالب هفتمین مرحله از توزیع کمک‌های مومنانه خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل در حاشیه آغاز این مرحله از توزیع بسته‌های معیشتی کمک مومنانه، گفت: این بسته‌های معیشتی شامل برنج، روغن، مرغ، گوشت و حبوبات بوده و ارزش هر بسته ۵۰۰ هزار تومان است که بین نیازمندان و خانواده‌های خسارت دیده از کرونا اهدا می‌شود.

فرمانده سپاه شهرستان کازرون گفت: این بسته‌های معیشتی با کمک خیران، مسئولان سپاه پاسداران، حوزه‌های مقاومت بسیج و برخی از پایگاه‌های مقاومت تهیه و تدارک دیده شده که در سطح شهرستان کازرون و حومه توزیع خواهد شد.

او با اشاره به توزیع عادله این بسته‌ها، گفت: خانواده‌های نیازمند به بسته‌های معیشتی با شناسایی دقیق افراد، محله به محله در شهر و روستا‌های شهرستان کازرون به کمک پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج، از این کمک‌ها بهره مند می‌شوند.

سرگرد پاسدار محمد موجی مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه کازرون نیز با قدردانی از همه خیران و گروه‌های جهادی، گفت: توزیع بیش از ۱۰ هزار پرس غذای گرم، برپایی موکب، تخفیف ویزیت دندانپزشکی و اقدامات عمرانی از اهم اقدامات اعضای گروه‌های جهادی بوده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار