برگزاری رزمایش کمک مومنانه با محوریت مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج در یزد

جانشین سپاه الغدیر استان یزد از برگزاری هفدهمین مرحله رزمایش کمک مومنانه به مناسبت دهه بصیرت در قالب طرح شهید سلیمانی خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سردار حسین زارع کمالی جانشین سپاه الغدیر استان یزد گفت: همزمان با دومین سالروز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی هفدهمین مرحله از رزمایش کمک مومنانه به مناسبت دهه بصیرت در قالب طرح شهید سلیمانی با محوریت مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج استان برگزار شد.

حسین زارع کمالی گفت: خداوند به ما توفیق داد که با تهیه ۲۰ هزار بسته کمک معیشتی حاوی مواد پروتئینی و ۱۰۰ سری جهیزیه در ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله علیه و سالروز شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی کمک رسان قشر نیازمند جامعه باشیم.

او گفت: این بسته‌ها با همکاری قرارگاه محرومیت زدایی سپاه الغدیر استان یزد، سازمان بسیج مستضعفین و خیرین یزدی تهیه شده و از امروز به مدت یک هفته به دست نیازمندان خواهد رسید. گروه‌های جهادی، پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج و فرماندهان قرارگاه‌های محله‌ای طرح شهید سلیمانی برای حفظ حرمت و آبروی خانواده‌های نیازمند در توزیع این بسته‌ها یاری رسانی می‌کنند.

جانشین سپاه الغدیر استان یزد گفت: در این مرحله از رزمایش کمک مومنانه، برنامه هایی چون نذر خون، آزادسازی زندانیان غیر عمد و برخی امور عمرانی خانواده‌های نیازمند را در دست اجرا داریم که از سوی جهادگران و خیران بسیجی انجام می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.