احتکار لوازم یدکی خودرو در یک انبار

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف انبار احتکار لوازم یدکی خودرو‌های سنگین به ارزش ۳۰ میلیارد ریال در ابهر خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سرهنگ خانی پور جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: در راستای مبارزه با احتکار کالا‌های اساسی، مأموران با اقدامات همه جانبه از وجود انبار کالای قاچاق در ابهر مطلع شده و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

او از شناسایی انبار با تلاش‌های صورت گرفته و اعزام مأموران به محل‌مورد نظر خبر داد و افزود: با هماهنگی قضائی و ورود به محل مشاهده شد، ۵۰۰ قطعه لوازم یدکی انواع خودرو‌های سنگین اعم از رام ماشین، لنت، دیسک چرخ و سایرقطعات داخلی خودرو بدون مجوز اداره صمت دپو و احتکار شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه ارزش کالا‌های کشف شده برابر اعلام نظر کارشناسان ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است، ادامه داد: در این راستا یک نفر دستگیر و پرونده به مرجع قضائی ارسال و محل مورد نظر نیز پلمب شد.

سرهنگ خانی پور در پایان با تأکید بر اینکه پلیس به هیچ وجه اجازه نخواهد داد تا امنیت و آرامش شهروندان مختل شود، افزود: شهروندان باید برای کمک به اقتصاد کشور و برخورد ویژه با سودجویان که فقط منفعت خود را مدنظر دارند، در صورت اطلاع از اینگونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند. 

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.