صدور دامدارکارت از محل تسهیلات بانکی تا سقف ۵۰ میلیون تومان

مدیر شعب بانک کشاورزی کرمانشاه گفت : صدور دامدارکارت از محل تسهیلات بانکی و تا سقف ۵۰ میلیون تومان قابل شارژ است و پس از معرفی متقاضیان از طرف سازمان جهاد کشاورزی استان با بازپرداخت یکساله و سود ۱۱ درصد خواهد بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فرشاد صابری مدیر شعب بانک کشاورزی کرمانشاه سرانه اختصاص یافته در قالب دامدار کارت به دام‌های سبک پلاک گذاری شده را ۳۰۰ هزار تومان و دام سنگین را ۷۰۰ هزار تومان اعلام کرد و گفت : دام‌های پلاک گذاری شده مشمول این طرح هستند.

او ارائه تسهیلات در قالب سلف به کشاورزان را از دیگر برنامه‌های بانک کشاورزی عنوان کرد و گفت : ۹۰ درصد منابع بانک کشاورزی صرف امور کشاورزی می‌شود و اولویت کاری بانک کشاورزی حمایت از کشاورزان است.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه ضمن تسلیت ایام فاطمیه و شهادت سردار سلیمانی و تبریک روز ۹ دی افزود: با تاسی از راه شهدا و بابصیرت و ولایت مداری باید بستر را برای حصول امنیت غذایی کشور فراهم نماییم.

شهریار قاسمی افزود: همه ما باید با تمام توان ضمن مراقبت از تولید، بحث تنظیم بازار و نظارت بر قیمت کالا‌ها را بخوبی عملیاتی نماییم و در برهه کنونی که جنگ اقتصادی در جریان است از جنگ پیش روی سربلند بیرون بیاییم.

او سپس تلاش برای حمایت از تولید را از مجموعه معاونین و مدیران سازمان و ادارت تابعه خواستار شد و گفت: اموری مانند دامدار کارت که برای حمایت از دامداران طراحی شده است باید وارد فاز اجرا شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.