بی‌بصیرتی خواص در سال ۸۸ منجر به اختلاف در جامعه شد

امام جمعه موقت بوشهر گفت: در سال ۱۳۸۸ بی‌بصیرتی خواص منجر به تفرقه و اختلاف در جامعه شد و برخی نتوانستند حق را از باطل تشخیص دهند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت‌الاسلام حسین دشتی امام جمعه موقت بوشهر در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با گرامیداشت ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت گفت: در سال ۸۸ بی‌بصیرتی خواص منجر به تفرقه و اختلاف در جامعه شد. برخی نتوانستند حق را از باطل تشخیص دهند و حتی کسانی که همراه امام راحل و تاثیرگذار در انقلاب بودند ملاحظه نظام و انقلاب را نکردند تا جایی که خیلی از افراد در برابر این فتنه به ابهام افتاده بودند.

او افزود: دشمن در فتنه ۱۳۸۸ اصل نظام را نشانه گرفته بود و افراد زیادی احساس کردند نظام از دست رفته، زیرا غبار فتنه چشم‌ها و گوش‌ها را گرفته بود.

خطیب نماز جمعه بوشهر ادامه داد: مردم ابتدا متوجه وضعیت نبودند تا اینکه حمله ابلهانه دشمن به حسینیه‌ها و مساجد منجر به شناخت وضعیت شد و متوجه شدند که نباید فریاد رهبر انقلاب را بدون جواب بگذارند.

دشتی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی رهنمود‌های فراوانی ارائه کردند و ملت با بصیرت ایران اسلامی خودجوش ۹ دی به صحنه آمدند و همه نقشه دشمنان را خنثی کردند.

او همچنین ۱۳ دی سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی را گرامی‌داشت و افزود: روحیه مجاهدت، ایثارگری و عملیاتی بودن از ویژگی‌های بارز آن شهید است.

امام جمعه موقت بوشهر گفت: روحیه استکبارستیزی و ولایت‌مداری‎ سرفصل مهم و راهبردی مکتب سردار سلیمانی است که منجر به محبوبیت او در بین قشر‌های مختلف مردم شده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.