فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی:

فتنه ۸۸ تکرار تاریخ صدر اسلام در دوره معاصر بود

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: اسلام هر چه ضربه خورده ازسوی خواص بی بصیرت است که چون سمی مهلک در دل جامعه تار و پود آن را نابود می‌کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه، سردار حبیب شهسواری، روز پنج شنبه در مراسم گرامی‌داشت حماسه ۹ دی و اجتماع بزرگ سلیمانی‌ها در شهرستان نقده، مطرح کرد: اگر به عمق تاریخ اسلام بنگریم، طلحه و زبیر را ببینیم، خواهیم دید که فتنه ۸۸ به‌نوعی تکرار تاریخ صدر اسلام در دوره ما بوده است.

وی افزود: درواقع، کسانی که در انتخابات ۲۲ خرداد ۸۸، قبل از انتخابات زمزمه‌های ادعای تقلب و تشکیل کمیته صیانت از آرا را مطرح می‌کردند، نمونه‌ای از فتنه‌گران تاریخ صدر اسلام بودند.

فرمانده سپاه شهدای استان اظهار کرد: در تصورات ما نمی‌گنجید که دوستان ظاهری، آن‌هایی که سر سفره نظام نشستند، نمک خوردند و نمکدان شکستند، شمشیرکشان در برابر اسلام بایستند.

سردار شهسواری در تشریح نقش امت و ملت اسلامی ایران در فرونشاندن فنته سال ۸۸ گفت: اگر چه فتنه ۸۸ پیچیده، مدرن، جدید، رازآلود و از درون بود؛ اما این توطئه را امت درمان کرد و بخاطر این بود که از ۹ دی به پیوند ولایت و امت یاد می‌کنیم.

فرمانده سپاه شهدای استان با اشاره به این گفته امام خمینی (ره) که ملت ایران در عصر حاضر بهتر از ملت حجاز در عهد رسول الله (ص) و کوفه و عراق در عهد امام علی (ع) و امام حسین (ع) می‌باشند، بیان کرد: در تاریخ به جز امام خمینی، امامی که امتش را اینگونه بشناسید، سراغ نداریم.

وی گفت: کشوری را که ۸ ماه در آتش فتنه و آشوب بود، امت با ریختن آب بر روی آتش فتنه، برنامه‌های بدخواهان و دشمنان را به زباله‌دان تاریخ سپردند.

سردار شهسواری با بیان اینکه در فتنه ۸۸، پنج گروه در مواجه با اسلام و انقلاب اسلامی صف‌آرایی کرده بودند، اضافه کرد: در فتنه ۸۸ با پنج گروه بیگانگان و دشمنان خارجی، ضدانقلاب سنتی خارجی، ضدانقلاب داخلی، خواص بی‌بصیرت و فرقه‌های نوظهور استکباری موجه بودیم که در برابر نظام اسلامی باهم متحد و یکی شده بودند.

فرمانده سپاه شهدای استان خاطرنشان کرد: یادآوری آن خوب است که صدمه و زیانی که کشور در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی و همه ابعاد دیگر در فتنه ۸۸ که از خودی‌های به ظاهر دوست به خود دید، بدتر از صدمات و زیان‌های دوران جنگ تحمیلی و ۸ سال دفاع مقدس بود.

انتهای پیام/ ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.