بهره برداری از مرکز توانمندسازی اجتماعی و اقتصادی سردار شهید سلیمانی

سرپرست معاونت اقتصادی، سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری مشهد گفت: مرکز توانمندسازی اجتماعی و اقتصادی سردار شهید سلیمانی تا ۳ ماه آینده بهره‌برداری می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهدی حاتمی سرپرست معاونت اقتصادی، سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری مشهد گفت: ستاد خیرین شهر یار نسبت به جذب سرمایه گذاران اقدام کرده و آنان با نیت خیر وارد این موضوع شده و بعد از پایان پروژه هم انتفاعی نمی‌برند.

وی گفت: این پروژه برای رفع مشکل اشتغال و با هدف اجرای اموزش‌های هدف محور طراحی شد که طی یک قرارداد ۳ جانبه بین شهرداری، خیرین و دولت اجرای پروژه آغاز شد؛ شهرداری زمین را تحویل داده و خیرین نیز بلافاصله پای کار آمدند، اما متاسفانه تاکنون با توجه به مضیقه‌های مالی، بودجه مشخص شده توسط دولت به نمایندگی اداره کل سازمان فنی و حرفه‌ای استان، تامین نشده و ۱۰۰ درصد هزینه با خیرین بوده است.

سرپرست معاونت اقتصادی، سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری مشهد گفت: این پروژه شامل آموزشگاه و هنرستان فنی و حرفه‌ای دخترانه می‌باشد که هرساله ۲۰۰ نفر در بخش فنی و حرفه‌ای و ۲۰۰ نفر به عنوان تکنسین در هنرستان آموزش دیده و پس از آموزش به کارخانجات مشهد معرفی می‌شوند.

حاتمی گفت: خیر محترم این پروژه آمادگی دارد پس از مصوبه شورای شهر و با در اختیار دادن زمین توسط مدیریت شهری، مجموعه‌ای را با همین کاربری برای پسران نیز به بهره برداری برساند.

وی گفت: پروژه دیگری در منطقه ۵ مشهد توسط ستاد خیرین شهریار و به منظور کاهش اسیب‌های اجتماعی برای بانوان تعریف شده است که به زودی وارد مراحل اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام//ا.د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار