سران فتنه باید از صحنه سیاست ایران بیرون بروند

رییس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه گفت: باید سران و مسببان فتنه سال ۸۸ پاسخگوی عملکرد‌ شوم خود باشند،

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،سردار حق طلب رییس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه در سالروز حماسه ۹ دی و گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در مصلای نمازجمعه شهرستان آمل، گفت: سران فتنه باید برای همیشه از صحنه سیاست ایران بیرون روند و جای جبران ندارند.

او با بیان اینکه انتظار و درخواست همه مردم ومسئولان کشور هست که باید سران و مسببان فتنه سال ۸۸ پاسخگوی این عملکرد‌های شوم خود باشند، گفت: آن‌ها هم باید پاسخگو باشند وهم درپیشگاه مردم اعتراف کنند، اما متاسفانه طلب کار هستند که چرا ما ممنوع التصویر هستیم.

سردار حق طلب گفت:سران فتنه متاسفانه با یک ادعای دروغین تقلب در انتخابات سالم سال ۸۸ باعث بروز بلوا وفتنه شوم در کشور شدند که تاکنون در این کشور سابقه نداشت.

او گفت: امروز کمبودها، مشکلات اقتصادی، سختی ودشواری‌هایی که بعد از ۱۲ سال مردم از آن در رنج وعذاب هستند، زمینه بروز آن از فتنه سال ۸۸ بوده است.

سردار حق طلب گفت: جبران خسارت‌هایی که به نظام در طول ۱۲ سال گذشته در صحنه بین المللی شد و تحریم‌های سخت وشکننده‌ای که مردم درحال تحمل آن هستند وخون‌های ناپاکی که با اقدام‌های نسنجیده شما درکف خیابان‌ها وشهر‌ها ریخته شده چه کسانی باید پاسخ دهند؟

او با بیان اینکه واقعا این صدمات وضرر‌ها دفع شدنی وفراموش شدنی نیست، گفت: درحالی که مشارکت بیش از ۷۰ درصدی در انتخابات در این کشور به ثبت رسید و این افتخار در سطح جهانی بی سابقه بوده ومی توانست برای مردم وملت وجه آفرین باشد، متاسفانه کشور را بد نام کردید.

سردار حق طلب در بخش دیگری با بیان اینکه سران فتنه در نشست‌های خصوصی درسال‌های بعد به اشتباهات شان پی برده بودند وبه نوعی همدیگر را متهم می‌کردند، گفت: متاسفانه حتی الان هم حاضر نیستند که اشتباهات گذشته شان را اعتراف کنند وادعای دروغین تقلب را انکار کنند وجوابگوی هزینه‌های سنگین به نظام ومردم وکشور نیستند.

رییس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه گفت:به هرحال رخداد‌های اتفاق افتاده درس‌های مهم برای همه ما شده که باید عبرت بگیریم که در بزنگاه‌های مهم کشور درچه صف‌هایی قرار بگیریم.

رییس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه گفت: پیامد‌های ناشی از بروز فتنه سال ۸۸، همچنان در ابعاد داخلی و بین المللی بر دوش مردم این کشور سنگینی می‌کند.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.