اکران فیلم شهر کاغذی در شیراز

نخستین اکران فیلم شهر کاغذی در تالار حافظ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس انجام شد.

به گزارش گروه باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علی محمدیان  فیلمساز شیرازی در مراسم ویژه اکران فیلم شهر کاغذی گفت: ساخت این فیلم را  نقطه عطف مناسب در زندگی  کاری ام می دانم و دوست دارم آثاری تولید کنم که بازگو کننده چالش ها و ناگفته ها باشد.

او بیان کرد: این فیلم به زودی از شبکه های سراسری و شبکه نمایش خانگی پخش می‌شود و در صورت فراهم شدن شرایط در سایر شهرستان ها از جمله استهبان فارس که محل ساخت و فیلمبرداری آن بوده نیز اکران می شود.

محمدیان  بر ضرورت رفع چالش ها و حمایت از هنرمندان جوان تاکید کرد.

فیلم سینمایی شهر کاغذی که بیشتر مراحل ساخت آن در استهبان فارس انجام شده تِمی اجتماعی دارد و به موضوع اعتیاد می پردازد و بازیگرانی چون : خشایار راد، مجید شهریاری، سید جواد زیتونی، ساقی زینتی، علی محمدیان و  جمعی از بازیگران بومی در آن ایفای نقش می‌کنند.

مجید شهریاری یکی از بازیگران این فیلم که در نخستین اکران اثر، مهمان ویژه مراسم بود نیز تصریح کرد:از حضورم در شهر کاغذی بسیار راضی هستم و کار کردن در استان فارس را یک افتخار می دانم.

شهریاری در خصوص جایگاه فارس در عرصه فیلمسازی کشور ادامه داد: استان فارس و شهر شیراز در این موضوع جایگاه بسیار مناسب تری نسبت به خیلی از استان های دیگر دارد و حضور هنرمندان مطرح می‌تواند به پیشرفت هر چه بیشتر هنر بازیگری در این منطقه کمک کند.

او از مسئولان درخواست  کرد حمایت بیشتری  از هنرمندان بومی داشته باشند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار