نویدکیا: من از هواداران سپاهان عذرخواهی می‌کنم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره شکست برابر تیم پرسپولیس توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،  محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره شکست تیمش برابر تیم پرسپولیس گفت:  اگر منصفانه بگویم، نیمه اول  ۲، ۳ موقعیت خوب داشتیم و باید از موقعیت‌ها استفاده می‌کردیم و نشد. پرسپولیس علاوه بر گل یک موقعیت هم داشت و غیر از آن خبری نبود.  

او ادامه داد: برایم یک مقدار عجیب است که جلوی استقلال، ۱۲ موقعیت و پیکان چند موقعیت و امروز هم همینطور این اتفاق رخ داد. باید از هواداران عذرخواهی کنیم. می‌دانیم که چقدر این بازی برای آن‌ها مهم بود و راه سخت احتیاج به آدم‌های سخت دارد. بازیکنان خوبی داریم که با تمام وجود تلاش می‌کنند. یک روز بدشانسی‌ها تمام می‌شود و شرایط تیم خوب می‌شود و موقعیت‌ها به گل ختم می‌شود.

سرمربی سپاهان گفت: باید مسیر را خیلی محکم و قوی ادامه دهیم. با نشستن و قصه خوردن چیزی درست نمی‌شود. بازیکنان ما همه آن چیز‌هایی که خواسته ایم را انجام می‌دهند و قطعا این مسیر به نتیجه می‌رسد.
 
نویدکیا با اشاره به اینکه خیلی ناراحت هستم که سه هفته پیاپی باختیم، گفت: می‌دانم که روز‌هایی سختی در انتظارم است که بخواهم این نتایج را جبران کنم. اگر موقعیت‌های ما را در طول بازی نگاه کنید تیمی هستیم که کمترین شانس را به حریفان دادیم، بنابر این باید تمرکزمان را بیشتر کنیم و نقاط ضعفی که داریم که هرچند کم هم است، برطرف کنیم.

او درباره  اینکه پرسپولیس بعد از گل دفاعی بازی کرد، گفت: نمی‌توانم از آن‌ها ایراد بگیریم. حریف می‌خواست از گلش محافظت کنند، اما ما هم از موقعیت‌ها استفاده نکردیم. آن‌ها حق دارند هر جور دوست دارند تاکتیک شان را اجرا کنند و  مشکل از ما بود.
 
سرمربی سپاهان درباره اینکه شایعه شده در نیم فصل با پرسپولیس بازیکن معاوضه خواهید کرد، گفت: من به عنوان مسئول فنی تیم اصلا چنین چیزی را تا حالا نشنیدم.
 
نویدکیا درباره اینکه آیا بازی در زمین بی کیفیت روی کار شما  تاثیر گذاشت یا خیر، گفت: این یک چیز طبیعی است که اگر ما در زمین خودمان بازی می‌کردیم، کیفیت مان بهتر می‌شد، اما راهی نداشتیم و کمیته انضباطی تصمیم گرفته و حق اعتراضی هم نداشتیم و راهی باقی نمانده بود.
 
او در پایان گفت: ما همان فلسفه همیشگی خودمان را ادامه می‌دهیم و مالکیت توپ زیاد خواهیم داشت. تا اینجای کار هم بچه‌ها خیلی خوب کار کردند، اما هنوز به آن درجه نرسیدیم که از شانس‌ها استفاده کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۵:۵۹ ۱۳ دی ۱۴۰۰
باسلام من یکی ازطرفداران قدیمی باشگاه بزگ سپاهان هستم . واقعا متاسفم واسه تیم فوتبالش . بنظرمن بازیکنان میلیاردی هنوز استپ کردن رو بلد نیستن .ببخشید ولی بازیکنان باغیرت بازی نمیکنن . کاش ی کم بازیهای خارجی رو میدیدن و 10درصد عمل میکردن . خیلی بد بازی میکنن . اگه میخواین آبرومون توی آسیا نره باید بفکر یک مهاجم خوب حداقل باشیم .
آخرین اخبار