برگزاری مراسم گرامیداشت «حماسه ۹ دی» در مصلی اردبیل

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل از برگزاری مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی در مصلی این استان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حجت الاسلام حسن باقری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: امسال مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی، روز ملی بصیرت و میثاق امت با ولایت با شعار محوری «۹ دی تجلی وحدت ملی و رمز عبور از فتنه» در تمام شهرستان‌ها و بخش‌های استان اردبیل برگزار می‌شود.

او ادامه داد: مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی در مرکز استان نیز روز پنجشنبه رأس ساعت ۱۰ صبح در محل مصلی بزرگ امام خمینی (ره) اردبیل با حضور آحاد و اقشار مختلف مردم و مسئولان و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

باقری گفت: یوم‌الله نهم دی یکی از مهم‌ترین رویدادها و حوادث پس از انقلاب اسلامی است و از ابعادی اهمیت این روز بزرگ، کمتر از اهمیت ۸ سال دفاع مقدس و حتی از جهاتی همسان با اهمیت ۲۲ بهمن، روز پیروزی انقلاب اسلامی است.

او با اشاره به اینکه حماسه ۹ دی متعلق به همه آحاد و اقشار مردم است، ادامه داد: یوم‌الله نهم دی متعلق به یک گروه و حزب و دسته سیاسی نیست و خالقان، صاحبان و متولیان نهم دی، مردم هستند و امروز بیش از هر زمانی و برای عبور از توطئه‌ها و فتنه‌ها به وحدت و همدلی نیازمند داریم‌.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: علیرغم تمامی تهدیدها و توطئه‌های دشمن، انقلاب اسلامی استوار و مقاوم همه این توطئه‌ها را با تکیه بر مردم و پیوند عمیق امام و امت و با سربلندی و عزت، پشت سر گذاشته است‌.

باقری با اشاره به تقارن ایام حماسی یوم الله ۹ دی با دومین سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، ادامه داد: سردار سلیمانی در مسیر زهرایی قدم برداشت و ذوب در ولایت بود و نهم دی ماه هم تبلور بصیرت عمومی برای دفاع از ولایت بود که سلمان‌ها و مالک‌ها در نقاط مختلف کشور به پا خواسته و از آرمان‌های والای انقلاب دفاع کردند.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.