رمزگشایی از ۴۰ فقره سرقت سیم و کابل برق در کاشمر

فرمانده انتظامی کاشمر گفت: ۳ متهم به سرقت سیم و کابل‌های برق فشار قوی با ۴۰ فقره سرقت در این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،حسین احمدی فرمانده انتظامی کاشمر گفت: در پی قطعی برق در برخی مناطق و معیوب شدن وسایل برقی، نارضایتی عموم شهروندان را در پی داشت که با بررسی‌های انجام شده توسط اداره برق شهرستان شاهد وقوع سرقت کابل‌های فشار قوی برق در برخی از مدار‌ها بوده که سریعاً پی گیری موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او گفت: ماموران دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و اشراف اطلاعاتی به یک نفر مظنون و به صورت نامحسوس وی را زیرنظر گرفته که نهایتا در نیمه شب با تجهیزات کامل اداره برق اعم از کمربند ایمنی (مخصوص بالا رفتن از تیر برق) و کلاه و دستکش و لباس فرم اداره برق، قیچی و سیم چین و ابزارآلات مربوطه در حین سرقت سیم و کابل برق دستگیر و به پلیس گاهی دلالت داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشمرگفت: متهم دستگیرشده در تحقیقات فنی پلیس ۲ مالخر و یک متهم دیگر را به عنوان همدست خود معرفی و به ۴۰ فقره سرقت در این خصوص اعتراف کرد.

سرهنگ احمدی گفت: ماموران انتظامی پس از دستگیری ۲ مالخر در بازرسی از مخفیگاه آنان مقادیر زیادی سیم و کابل سوخته شده و اموال سرقتی به ارزش ۲۴۱ میلیون تومان را کشف کردند.


انتهای پیام//م. د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار