نساجی به دنبال کسب امتیاز در نصف جهان

تیم نساجی مازندران در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال، امروز در اصفهان میزبان نفت مسجد سلیمان است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور امروز چهارشنبه ۸ دیماه با برگزاری هشت بازی در شهر‌های مختلف پیگیری می‌شود که در یکی از دیدار‌های این هفته، تیم نساجی مازندران از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه بعدازظهر امروز در اصفهان میزبان نفت مسجد سلیمان است.

شاگردان الهامی در تیم نساجی که هفته گذشته در رفسنجان یک پیروزی شیرین مقابل مس این شهر به دست آوردند امروز به دنبال یک پیروزی دیگر در لیگ برتر هستند تا جایگاهشان را در جدول ارتقا دهند.

نساجی که با ۱۴ امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارد امروز به مصاف نفت مسجد سلیمانی می‌رود که با ۱۰ امتیاز در رده چهاردهم جدول جا خوش کرده است.

نفت که در رده‌های انتهایی جدول قرار دارد امروز برای کسب امتیاز به مصاف نساجی می‌رود و شاگردان الهامی باید حواسشان به بازی تیم نفت باشد تا بتوانندبا دست پر از زمین خارج شوند.

نساجی به دنبال امتیاز در دیار نقش جهانداوری بازی دو تیم برعهده مرتضی منصوریان است و کمک اول این بازی یعقوب سخندان؛ کمک دوم جعفر مهاجر و داور چهارم شبیر بهروزی هستند.

البته مکان میزبانی تیم نساجی از حریفان در این فصل داستان طولانی شده که در فصل جاری هنوز این مشکل برطرف نشده است.

از قائم شهر و ساری تا تهران و مشهد و در این هفته هم اصفهان، شهر‌هایی هستند که نامشان برای میزبانی نساجی معرفی شده اند.

بنا بر اعلام سازمان لیگ؛ مسابقه دو تیم نساجی مازندران و نفت مسجدسلیمان بنا به درخواست باشگاه نساجی و موافقت باشگاه سپاهان، امروز در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار می‌شود.

در حساس‌ترین بازی این هفته دو تیم پرسپولیس و سپاهان امروز با قضاوت وحید کاظمی داور مازندرانی در اراک به مصاف هم می‌روند.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار