اعمال قوانین شدید کرونایی در خطوط هوایی هنگ کنگ برای مقابله با امیکرون

مقامات بهداشتی هنگ کنگ اعلام کردند به منظور مقابله با سرعت انتشار سویه امیکرون قوانین قرنطینه شدیدی برای کارکنان خطوط هوایی اجرا می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، در روز‌های اخیر چندین مورد ابتلا به سویه امیکرون در میان کارکنان خطوط هوایی هنگ کنگ گزارش شده که همین امر مسئولان بهداشتی را بر آن داشته تا قوانین قرنطینه شدیدی را اجرایی کند.

طبق قوانین جدید تمامی کارکنان خطوط هوایی پس از بازگشت به هنگ کنگ باید سه روز در هتلی دور از اعضای خانواده و دوستان قرنطینه باشند و پس از آن در صورت مشاهده علایم در خانه خود دوران قرنطینه را سپری کنند.

ادوین تسویی، مسئول بخش بهداشت و حفاظت از سلامت هنگ کنگ گفت: ما انتظار داریم که بیشتر موارد ابتلا در آینده از سویه امیکرون باشد. خطر شیوع این سویه جدید از ویروس کرونا هم در هنگ کنگ و هم در تمام جهان بسیار بالاست و ما باید هوشیارانه عمل کنیم.

در هنگ کنگ کمتر از ۷۰ درصد جمعیت دوز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند و مسئولان بهداشتی هشدار داده اند در صورت عدم همکاری مردم ممکن است در هفته‌های آینده نرخ ابتلا و بستری به طرز باور نکردنی افزایش یابد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار