ارتقاء دانش افزایی مدیران مراکز مشاوره ازدواج و خانواده در یزد

مدیر کل ورزش و جوانان یزد گفت: دوره ملی دانش افزایی برای مراکز مشاوره ازدواج و خانواده با حضور بیش از ۱۰۰ نفر به صورت حضوری و مجازی به میزبانی یزد در حال برگزاری است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  مسعود شریعتی مدیر کل ورزش و جوانان یزد گفت: دوره ملی دانش افزایی ویژه مدیران، روانشناسان و مشاوران مراکز مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده به صورت حضوری و مجازی و به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد به مدت ۱۶ ساعت و در قالب پنج کارگاه در حال برگزاری است.

او ادامه داد: در این کارگاه ۴۰ نفر به صورت حضوری و بیش از ۹۰ نفر به صورت آنلاین از سراسر استان طبق سهمیه بندی وزارت ورزش و جوانان شرکت دارند.

مدیر کل ورزش و جوانان یزد گفت: هدف از برگزاری این کارگاه، افزایش دانش روز مراکز مشاوره و به تبع آن افزایش آگاهی جوانان و خانواده‌های آن‌ها  برای مسائل پیش از ازدواج است که پیش نیاز‌های لازم را به صورت آگاهانه آموزش ببیند.

شریعتی با بیان اینکه در حال حاضر شش مرکز مشاوره ویژه جوانان برای قبل از ازدواج در استان فعال است، ادامه داد: افزایش تعداد مراکز مشاوره در استان از دیگر اهداف برگزاری این کارگاه است.

او گفت: دوره ملی دانش افزایی ویژه مدیران، روانشناسان و مشاوران مراکز مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده امروز و فردا از ساعت ۸ صبح تا ۱۹ شب در حال برگزاری است.

مدیر کل ورزش و جوانان همچنین با اشاره به اینکه مسائل مشاوره‌ای پیش از ازدواج به عهده وزارت ورزش و جوانان نهاده شده است، ادامه داد: با استفاده از اعتبارات دولتی وزارت ورزش و جوانان، دوره‌ها و کارگاه‌های مختلف برای مراکز مشاوره قبل از ازدواج و خانواده‌هایی که جوان در آستانه ازدواج دارند، برگزار می‌شود.

شریعتی گفت: در تمامی شهرستان‌ها کارگاه‌های رایگان برای توسعه ازدواج برگزار می‌شود که به تبع آن کاهش طلاق و افزایش فرزندآوری روی دهد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.